Monday 4 June 2012

Esmaspäev 04 Juuni

Täna oli mül küll süht tegus päev tööl ja siis veel proovi õhtul veel ettendus ja ma ise ka´imestan et kuidas ma ültse vastu pidasin. Ettendus läks meil suht hästi paremini kui Karlanda ettendus, ma ei tea mis võib selle põhjus olla, võibolla see et me oleme veidi vähe veel harjutanud. Aga Singli´meeste grupp on ikka tasemel me oleme nagu kokku kasvanud ja eks Itta on meiega ka palju vaeva näinud. Peale esiettenudst viis Itta meid Tegelaste tuppa kus me olime ja jõime kohvi jagasime muljeid ja arutasime edasisi plaane. Ma ei tea mulle väga meeldib singli meeste gruppis olla see ei tähenda seda et karlandas mulle ei meeldi olla meeldib küll. Õhtul vaatasin oma postkasti ootasin juba pikka aega folgi meeskonnalt kirja ja saingi. Esialgu ei saanud ma veel folgi akretiteeringut sest tahetakse rohkem infot minu tegemiste kohta ja kuidas ma hakkan folki kajastama. Nii ma siis väikest viisi hakkasin ka oma fotto blogi uuendama ma pean seda tihedamini tegema, oma plogi pean ma ka reklaamima et seda ka külastataks. Kui ma seekord ei saa folgile siis pole ka midagi sest ma üritan ka järgmisel aastal ja püüan rohkem pilte teha et aktiivsem olla. See on ju normaalne et igaüks folki kajastama ei saa peab mi9dagi olema ka ette näitata. Püüan ka oma plogis siin aktiivsem olla. Hetkel vaatan Kaia Kanepi mängu Prantusmaa Lahtistel ja kaia kanepi on võimalus pääseda neljandasse ringi kui ta selle mängu võidab. Kaia on ilusat tennist mänginud ja mulle tundub et Prantsusmaa talle ka sobib mängida. Nüüd on mäng läbi ja Kaia ei saanud kuidagi ennast käima esimese setti võitis Kaia 6:1 teise setti kaotas 4:6 ja siis kolmanda setti võitis kuivalt 6:0. Ja komas sett oligi see kus Kaia näitas oma ilusat mängu. Kuigi jah tal oli laupäevane raske mäng veel jalgades aga Kaia võttis ennast kokku ja näitas kolmandas settis ilusat mängu ja jõudis veerand finaali. Nii et kaiua etteasted Prantsuse lahtistel jätkuvad.

No comments:

Post a Comment