Friday 13 July 2012

Reede 13 Juuli

Täna oli vaba päev mõtlesin et magan kaua aga seda ei juhtunud. Päev mõõdus niisama käsin elionis arvet maksmas ja siis veel ja lõppetasin nendega leppingu ka ära sest sain odavama pakkumuse STV. Nüüd maksan ainult kanalite eest sest internett on mul olemas elisa oma. Viisin ka seadmed Elionisse aga nad ei tahnud neid sest ma olin juba 2 aastat nende kliet onud nii et olen seadmed juba kinni maksnud. Mõtlesin et viin sweadmed pantikasse ja panen müüki aga sel neid ei tahetud. Lõppuks ma siiski sain seatmetest lahti. Meil Brittega on ka kõik vist läbi sest ta ei taha mind enam. Ta ei helista mulle enam ju seda oligi arvata. Ma ei tea mis meie vahel toimub võibolla ongi meil pausi vaja et siis voibolla uuesti alata. Muidugi ma saan temast aru ma olen ise ka süüdi aga mis ma teen kui ma selline kord juba olen mõtlen vaid iseendale. Teisipäeval ei tahnud ma kedagi näha mul oli vaja mõelda ja selgusele jõuda endas ja meie suhetes. Ja ma sain selguse et ma siiski armastan teda ja tahan temaga koos olla. Aga ta peab ise endas selgusele jõudma mida ta tahab. Loodan et kõik läheb siiski hästi ma ei torgi teda ta peab ise endas selgusele jõudma. Vot nii onb lood minuga.

No comments:

Post a Comment