Thursday 30 September 2010

Neljapäev 30 September

Mul hakkab juba vaikselt harjumiseks saama et ma nii vara ülesse tõusen, nii ka täna ärkasin taas kella 05 .11 hommikul. Ma ei tea miks aga ju siis on minu uneresiim sassis või onm mul midagi muud viga. Õnnek suutsin ikka täna jõgevale sõita ,seal olid meil võistlused. Mul on hea Meel Et singel ja Vinger on võetud ka Eriolümpija suurde perre. Eks see ole ka ainukene sporti mis võimalus ültse mis meil hetkel siis on. Kuigi me ei võistelnud vaid matkasime terviserajal. Seal oli 3 raja varjanti 1km 3km või 5 km ja siis 2km me siis siis otsustasime et võttame ette 5 km raja ega me mingid tossikesed pole. Jälgiseme küll raja viitasid ometi suutsime mõõda panna. Ju siis polnud rada õigesti ära märgitud. Aga me saime hakkama kuigi 5 km see meil küll ei olnud. Aga muidu oli mõnus oli hea seltskond tegime nalja ja saime kodust välja. Kallis helistas mulle ka täna ja ka mina mõtlesin tema peale tihti. Kuigi seal oli väga palju tüdrukuid ja mõndadel polnud väga vigagi. Aga ma ei tahnud neist mitte kedagi vaid tahan oma kallist. Nii et ma ei taha mitte kedagi peale tema. Leppisime kokku et õhtul suhtleme msn ja kõik 0li nagu korras, aga siis veidi peale kella 19 ja ta polnud ikka mulle veel helistanud siis helistasin ise temale. Ta rääkis et tal on tegemist et peab kotti pakkima kuna läheb laupäeval soome isa juurde siis o´li mul selge täna me taas rääkida ei saa. Ja siis tekkismul taas paanika, et ei saagi täna suhelda. Ma ei tea miks ma nii väikesest asjast nii suurt numbrit teen. Pean vist kuskile ravile minema ma ei oska seda enda brobleemi ise lahendada. Ma tean et tal on oma elu omad tegemised ta käib koolis ja vahel lihsalt ei saa msn kokku. Ja see on minujaoks nii suur tragöödia. Homme hommikul ta lubas msn tulla saame terve päev rääkida eks vaatame mis sellest siis välja tuleb. Ma ei saa enam mitte millesgi kindel olla mis puututab minu kallit. Kuigi ta ise väidab et kui ma elaksin kuresaares siis oleks kõik teisiti, ma ei tea mis siis muutuks. Kodused toimetused ei kao ju kuhugi ja siis kooli kodused ülesanded. Tekkib jälle surnud ring olen küll lähedal aga koos ikka olla ei saa. Vaatame kaua me niimoodi vastu peame. Väga loodan et kaua, ta on just see keda ma olen otsinud. Tal on kõik see olemas millest ma olen unistanud nii et ma väga loodan et ma olen oma õnne leidnud.

No comments:

Post a Comment