Friday 1 October 2010

Reede 01 Oktoober

Näe ongi juba oktoobri kuu käes. Küll aeg läheb ikka kiiresti. Ma olen juba kuu aega töötu olnud ja pole midagi endajaoks leidnud. Üle ültse on tööd tänapäeval raske leida veel vähem head tööd. Täna rääkisin ma rääkisin praktiliselt terve hommiku oma Kalliga. Temaga on nii hea suhelda ma ei suuda ilma temata ültse olla. Ta on minujaoks väga eriline ja väga kallis kõige kallim mis mul ültse on olnud. Ta on minu pea nii segi ajanud et ma unustasin töötukassasse ka õigel ajal minematta. Hea oli et ma uurima hakkasin mis kellas ma oleksin pidanud seal olema. Siis selgus et kella 10 pidin juba seal olema aga kell oli juba pool üks. Siis helistasin töötukassasse et mis nüüd küll saab ja nad ütlesid et ma pean kindlasti täna sinna tulema. Õnneks läks kõik hästi sain oma asjad aetud mulle pakkuti ka mingit tööd puude kastidesse ladujat oli vaja firmasse. Aga ma ei arva et ma selle tööga toime tulen. No eks näis vaatame mis saab ? Õhtul ólin koos krissiga kuigi oleksin tahnudn paremameelega oma kalliga olla. Aga mis sa teed elu on juba kord selline et kõike ei saa mida tahad. Aga vähemalt ma ei paanitsenud täna, ja lubasin ka oma kallile enam mitte paanitseda. Ma ju tean et ta armastab mind ja muu mind enam ültse ei huvita. Ma tahaksin teda üllatada viia teda restoraani tahaksin et ta oleks minuga koos õnnelik. Ma teen kõik selleks et see ka ni oleks. Ma armastan teda ikka meeletult.

No comments:

Post a Comment