Sunday 24 October 2010

Pühapäev 24 Oktoober

Täna oli suht tavaline päev ei toimunud mitte midagi erilist. Vaatasin hommikupoole vormelit mis oli ka ainukene mis mind huvitas. Start venis ka mingi tunni sest koreas sadas vihma, turva auto sa ka päris palju pildis olla. Kahjuks ei läinud red bullidel see kord mitte päris hästi nimelt kakestasid mõlemad piloodid. Üks piloot sõitis rajalt völja, ja teisel ei pidanud mootor vastu. Nii kurb päev neil. Ma väga loodan et neil on ka parimaid päevi 2 ettappi on veel lõppuni ja 50 punkti on veel mängus. Aga mis teha vaheapeal ei vea nii hästi kui vaja. Kalli helistas mulle ja me rääkisime veidi ma olen sellega vist juba leppinud et me kokku ei saa. Ma ju tahan temale vaid parimat, muidugi tahan et ta läheks kooli ja saak võimalikult hea hariduse. Õhtul helistas ka mulle ja nii me oleme vähemalt mõttetes teineteisega koos. Ma olen ikka nii õnnelik et mul on keegi keda armastada ja kes ka mind armastab. Ma pole varem nii õnnelik olnud kui hetkel olen.

No comments:

Post a Comment