Saturday 16 October 2010

Laupäev 16 Oktoober

Täna vedelesin ma poole päevani voodis ärkasin alles peale kella 11.30. Lülitasin mobiili sisse ja siis olim kalli sinna mulle sõnumi saatnud et tulgu ma netti. Helistasin kiirelt kallile et ma kohe tulen ja tulingi. Nii hea on temaga rääkida. Ma tunnen ennast maailma kõige õnnelikuma inimesena. Ma ei tea kuidas aga mul on tunne et meie suhtest saab asja. Armastame ju mõlemad teineteist. Ma olen tema järgi lausa hull, ma armastan teda nii meeletult et olen valmis tema nimel kõike tegema. Vaatasin ka täna ühte filmi päris hea oli vaatasin seda jubab eelmisel laupäeval. Õhtul rääkisin taas oma kalliga ja siis jälle hakkasin paanitsema. Ma ei saa ikka aru sellest et tal on omad tegemised ka, olen ma ikka isekas. Ma tahaksin temaga päevad läbi rääkida ilma et mul igav hakkaks. Õnneks saame varsti kokku nimelt 25 Oktoobril olen ma tema juures. Aga enne tuleb mul ära käija koolitusel ja siis tööhõive ametis ja ka teatris. Ja siis ma näen oma kallit taas. Ma olen nii õnnelik, enam ei pea ma kaua ootama. Vaid nädal veel ja ma näen oma kallit taas. Kriss käis ka täna minu juures rääkisime naursime, vaatasime telekat. Ta on mul üks väheseid tõelisi sõpru kes mul on. Me tunneme teineteist nii pikkalt et võime õelda isegi mida teine mõtleb. Vot sellised sõbrad oleme meie krissiga. Ma väga loodan et minu ja mu kalli suhe saab veel pikkem olema.

No comments:

Post a Comment