Thursday 21 October 2010

Neljapäev 21 oktoober

Täna ma siis sain taas veidi rohkem voodis vedelema sest ma pidin alles kella 13 kunstiringi minema. Malle juba helistas mulle ennem ja palus mul tuua Silikaat liimi püstoli. Eks ma siis läksingi siis poodi ja tõin talle selle püstoli. Nii hea olin taas üle tükki aja taas joonistada, sest eelmisel nädala ei käinud ma joonistamas ja kohe tuntsin et ma olen midagi teisiti teinudud , ma pole mitte midagi teinud. Olin seal mingi poolteist tundi , Helistasin ülole sest mallel oli vaja järgmiseks reedeks bussi, nii ma pakkusingi talle üle bussi välja. Koju jõudes tegin veidi süüa saatsin kallile ühe oma pildi, sest ta tahtis minu pilti ja ma teen tema jaoks kõike. Kui ta sooviks et ma tuleksin saamermaale elama siis ma ka teen seda. Ma armastan teda ikka nii väga armastus on väga ilus. Kuigi ja ka takkistustega tuleb silmitsi seista ja nendega hakkama saada. Aga me oleme hakkama saanud ja saame ka edaspidi sest ma tean et ka tema armastab mind ja ta hoolib minust ja ma olen temale kallis. Kuigi jah tema perega pole ma kohtunud ma loodan et sellega saan ma ka hakkama ja loodan et mind võetakse omaks. Kalli rääkis mulle kui ma temale ütlesin et sul on jõulude aeg maja rahvas täis ütles ta mulle üks väga kallis inimene on ikka puudu ja ütles et mina olen puudu. Ta tahab et ma jõulud temaga veedan eks näis mis sellest saab ma ei kahtle küll me ükskord ikka kokku saame. Loodan et ma saan ka tööd siis saan ma oma kallile midagi enamat pakkuta. Tõesti ta on minujaoks kõik, ja ma ei suuda ilma temata enam elada

No comments:

Post a Comment