Sunday 10 October 2010

Laupäev 09 Oktoober

Täna oli suht vaikne päev. Vedelesin poole päevani voodis, ja vaatasin F1. Vaatasin 3 vabatreeningut mis oli suht igav, sest sadas ja sõitu eriliselt ei toimunudki. Ja siis hakkasn kvalifikatsiioni ootama. Kuna ilm oli teadagi mis sugune siis lükati seda pitevalt edasi. Vahelduseks sain vaatata Moti GP mida ma ka vahepeal ikka vaatan aga kuna see oli inglise keeles siis eriti ma sellest aru ei saanud ja ei vaadanud ka. Minu Inglise keele tase ei ole veel nii hea et ma saaksin aru kommentaaridest mida rääkitakse. Ja lõppuks selgus et kvalifikatsiin lükkatakse edasi homsesse. Nii ma siis vaatasin midagi muud, käisin emaga poes Selversis mulle ei meeldi see pood enam. Ma ei tea miks võibolla sellepäst mis seal toimub. Masu on ju igal pool saan aru et on vaja kokku tõmmata aga kas niimoodi. Töötajid koontades ja koormust surrendades. Palk jääb ju ikka samaks aga tööd on ainult rohkem. Vaatasin filmi ja siis oma üllatuseks sain Kallilt kõne et tulgu ma msn ma olin juba praktiliselt terve päev seal olnud. Me rääkisime ja naersime ja taas jälle rääkisime. See kõik oli nii ilus olime õnnelikud. Kuigi tal oli pere kodus ta siiski loobus nendest minu kasuks. Me rääkisime ja rääkisime ja ma olin õnnelik. Tean et ta armastab mind ja hoolib minust. Õhtul käisin krissi juure, ei saanudki seal eriti kaua olla kui kalli helistas et tulgu ma msnni. Ja siis jooksin tagasi koju et kalliga rääkida. Ma jättaksin kõik sinnapaikaet vaid oma Kalliga koos olla. Saime veidi suheldud siis hakkas ta pilte vaatama ja keskendus muule mis mulle ei meeldinud. Siis jälle helistas talle sõbranna, mis mulle jälle ei meeldinud. Olen ma ikka hull ja loll armukade, põhjusetta. Ma ei taha teda mitte kellegiga jagada, pean talle ka hingamis ruumi andma, muidu ta tüdib minust kiiresti. Aga eks ma püüan teda mõista pean vist taas ravile minema. Midagi muud ei oska ma teha. Ma ei tunne ka ise ennast ära. Olen nii isekas ja armukade ja paanitsen, pean ka temaga arvestama. Kuigi ma ei helista talle enam nii tihti kui ennem, lihsalt ei taha teda tüütata.

No comments:

Post a Comment