Thursday 21 October 2010

Komapäev 20 Oktoober

Täna ma ei saanud poole päevani voodis vedeleda nagu oleks tahnud. Täna pidin juba kella 10 Töötukassas olema infotunnis. Nii pidingi kõik oma toimingud hommikul varakult ära tegema. Helistasin ka dr Reinsalule hakkan oma brobleemiga tõsisemalt tegelema. Ütles et tulgu ma reede hommikupoole tema juurde. Ma arvasin et pean kohe täna minema ja nii saan ma töötukassast pääseda sest siis olen ma ju haiglas. Aga pidin siiski minema Infotundi kuigi ega ma ei tahnud küll sinna minna. Sealt sain teada seda et kui karmid meetmed on siis kui sa kohale ei ilmu niisama ei saa ka aega näiteks edasi lükkata. Karm on see töötukassa süsteem. Peale seda läksin ma Singelisse mõtlesin et pole mõttet koju minnakui kohe pean tagasi minema. Eeroga rääkisime seal päris pikkalt ja ta on tõesti üks mõnus inimene. Vähemalt saab temaga milleski rääkida. Täna on ka ülemaailmne ettelugemise päev ja nii tuli ka singelisse üks tütarlaps kes luges meile Kati murutari raamatut. Oli päris huvitav raamat ja sa ka naeda mis ei ole ka ja mina kes ma eriti raamatuid ei loe see tekkitas mulle küll isu raamatuid lugema hakkata. Helinaga rääkisin ja tundub et ta armastab mind siiamaani. Ta ütles et ta mõtleb minupeale päris tihti, mina jälle ütlesin et ta peaks Riivo peale rohkem mõtlema kui minu peale. Rääkisime üsna pikkalt aga mina olin kindel et ma tegin õige valiku et ma temaga suhte lõppetasin. Ma olen lihsalt ma olen hetkel oma kalliga väga õnnelik. Muusika tund oli ka päris mõnus ja värskendav, sest me laulsime mulle meeldib laulda ja Riina on hea õppetaja. Kalli helistas mulle vahepeal ja nii jäigi mul harjutused tegematta. Võtsime uue laulu oma repetuaari see laul oli võru murdes ja pealgiri on Ütsik täht vot selle lauluga oli tegemist. Pean sõned endajaoks selgeks tegema laul ju võru murrakus. Ja mis mulle veel meeldis võtsime veel ühe laulu enda repetuaari selleks lauluks on Hoia mind, see on Elvis Bresley lugu Love me tender vot see lugu on meie lugu. Ma tuntsin et see on lugu mida ma olen tükk aega otsinud ja pole leidnud. Nüüd siis sain selle laulu kätte, Õppime seda laulu eesti keeles kuigi originaalis on ta Inglise keeles. Ma olen praegu ka selles seisus millest see lugu räägib. Õhtul rääkisin taas oma kalliga ja mis ime me ei tülitsenud ma leppisin kui tal oli vaja ära minna, ja nüüd ma siis tean ka et meil on suhe. Ma ei teadnud mida tema tunneb ja mis tema meie suhtest arvab. Nüüd ma siis tean et meil on tõsine suhe näib kaugele see jõuab. Ma armastan teda nii väga ja ei taha teda kaotada. Toivoga käisime ujumas taas üle pikka aja saun oli ka hea ja vesi oli soe Toivoga oli ka taas üle tükki aja hea vestelda. Rääkisime paljudest asjadest koolidest ja kõigest muust. Ma olen jõudnud arusaamisele et meil on sotsaal valtkonnas väga pikk tee veel käija. See ei ole ju normaale et eestis on vaid üks kutse rehapilitatsiioni keskus mis on mõeldud täielikult puudega inimestele. Ideaal varjandis võiks neid olla rohkem, kuigi jah me oleme väike rahvas ja mida kõike aga siiski on mel pikk tee veel käija.

No comments:

Post a Comment