Saturday 30 October 2010

Laupäev 30 Oktoober

Täna oli suht tihe päev hommikul ei saanud ma mitte kuidagi ülesse. Nagu alati jättan kõik viimasele minutile nii ka täna. Tõusin üless kella 11 aeg ja kell 12 pidin juba linnas olema. Kalli helistas ka mulle hommikul korra ja me rääkisime veidi aega. Kuigi jah ma armastan teda nii väga ma ei taha temast mitte kuidagi loobuda. Linnapeale jõudes ootas Kriss mind juba lossi tänava ja posti täna nurgal. Ma võtsin täna Krissi koosolekule kaasa sest siis saab ka tema inimeste sekka. Koosoleks oli tihe ja arutasime paljusid asju aga väljasõit jäi siiski kokku leppimatta. Sest me ei teadnud kuhu veeparki minna kas Tatusse või Pärnu. Mulle endale meeldib rohkem pärnu veekeskus ja seal olen ma ka rohkem käinud aga Pärnu veekeskus ei sobi kõigile mõned arvasid et Tartu veekeskus on parem. No niipalju kui on erinevaid inimesi on ka erinevaid valikuvõimalusi. Lõppu poole läks arutelu veel tuleisemaks sest me hakkasime mõtlema sellisele teenusele nagu kogukonnas elamine ja tuleb välja et sellist teenust siin Viljandis ei olegi. On küll toetatud elamise teenus mis on praktiliselt sama, aga sealm on ju ka tubade arv piiratud. Peaks olema selline küla nagu on Maarja Küla kus vaimupuudega noor saaks olla ja elada. Aga kahjuks sellist asja veel ei ole siin Viljandis. Ja sellepärast ongi vaja kokku saada ja asja arutada ja moodustada selline tuumik grupp kes selle asjaga tegelema võiksid hakkata. Kuigi jah tuli juttuks ka töö ja mina ütlesin otse välja et toetatud töö ei ole mitte mingi töö sellepärast ma sinna minna ka ei tahaks. Seat sa käid küll tööl aga erilist palka sa selle töö eest ei saa. Nii et päris palju asju on vaja teha ja arutada. Kalliga rääkisin msn ta pidi kuskile minema ja mina olin jälle solvunud sellepärast et ta mudku käib ja tal on nii palju muid asju nii et minujaoks ei jätku tal aegagi. Aga siiski me saime veidi rääkida tal olid venna lapsed seal ja ega me siis eriti rääkida ei saanud. Ma küsisin et mist meis saab ta ei teadnud aga ta teab seda et ta tahaks koguaeg vaid minuga koos olla. Ja ka mina tahan koguaeg temaga koos olla. Mul on ikka raskelt vedanud et selline tüdruk nagu tema mind armastab. Mõni teine oleks mind kohe pikkalt saatnud ta suudab mind välja kannatada ja minu solvumisi tõsiselt võtta. Ma olen nii õnnelik. Ja ma loodan et see jääbki nii ja ma tean et ta mind maha ei jätta ja ma usaltan teda täielikult.

No comments:

Post a Comment