Saturday 23 October 2010

Laupäev 23 Oktoober

See nädal elan ma vormel ühe rütmis sel nädalavahetusel on joudnud vormel 1 karusell Koreasse. Nii siis pean ka mina varem ärkama et kõike näha. Ärkasin kell 04.55 et vaatata kolmantat vabatreeninkut. Ja siis kell 07.55 kvalifikatsiooni. Kvalifikatsiion oli tasavägine alles viimasel ringil sai selgeks kes stardivad esireast ja esireast stardivad see kord Reed Bullid.Kuigi jah võistlustel läheb neil raskeks sest feraari ja mersedese piloodid näitasid ka häid aegu. Nüüd on ju iga punkt oluline sest peale korea etappi jääb alles vaid 2 etappi. Nii siis on lood minuga ärkan vara ja lähen hilja magama. Kalli helistas mulle me rääkisime meist ja kõigest mis meid puututab. Ta rääkis et tal käib seal astangul ka üks sõber kellega ta vahepeal suhtleb, mulle eriti ei meeldinud see aga mina ju ei saa teda kelleta kellega suhelda ja kellega mitte. Pean lihsalt olema lepplikum, ma ei taha teda mitte kuidagi kaotada. Ma armastan teda nii väga pean veidi õppima oma tundeid vaos hoidma ja mitte solvuma tühiste assjade peale. Pean saama tugevamaks ja mitte olema nii isekas. Õhtul tuli Sveta meile külla, läheme koos temaga teatrisse. Teater oli väga hea nii palju muusikat ja päris palju oli ka olulist infot. Etenduse nimi oli Nii nagu taevas mis rääkis ühest maailma kuulsast tirikendis kes tuli oma kodugülla tagasi. Ta osustas hakkata juhendama kohalikku kirikukoori. Ta hakkas koori algusest üles ehitama ta tahtis et koor oleks ühtne ja kõlaks ühtaselt. Ja selleks ta ütles et oluline on kuulata ta ei hakkanud nendega kohe laulma vaid õppetas neile kuulamuist. Nii on ka elus meie ümber on erinevaid helisid aga ma ei oska neid märkata, meil pole aega , me koguaeg kiirustama kuskile. Selleks et võtta aega ja kuulata mis sinu naaber teeb ? Sellest ettendusest leitsin ma sügava mõtte mis mulle jääb eluks ajaks meelde. Kuula kuula tuule vuhinat, kuula linnulaulu, kuula inimeste kõnesid. Nii et see ettendust jättis mulle kustumattu mulje. See etendus võib olla üks parimaid mida ma siin Viljandi ugalas olen näinud Ugala kollektiivilt.

No comments:

Post a Comment