Wednesday 13 October 2010

Teisipäev 12 Oktoober

Täna möödus minul pool päeva poodides käijes ja nii kuluski minu pool päeva poodides olles. Käisime igal pool kaltsukates ja mujal ka. Tõin ka täna oma mobiili karandiiremondis tagasi loodan et nüüd on telefoon on korras. Sain ka mobiili paberi kätte mis tõestab et ma telefooni ikka olen ostnud. Ugalas käisin ka sest Khaled ei saa tulla see kuu sest ta peab oma lapsega ka koos olema. Pole midagi teha selline on pere inimese elu, lapsevanema elu. Kalli helistas ka mulle ma armastan teda ikka nii väga. Ja ma tean et tema armastab ka mind ja me mõlemad igatseme teineteise järgi. Kriss käis ka minu juures ta on nii imelikuks muutunud võibolla on ka asi selles et mina olen armunud ja räägin vaid oma kallist ja mõtlen koguaeg vaid temale. Õhtul vaatasin jalgpalli kus Eesti meeskond kohtus sloveenijaga . Päris põnev mäng oli ja nautisin seda täiega. Aga kahjuks üks väike ebaõnnestumine viis meid rivist välja. Nimelt meil ei vedanud lõime oma värava ja see oli kohtumise ainukene värav. Kuigi meie meeskond pani ilusti ja vapralt vastu võitis siiski sloveenija. Kahju et nii läks aga pole midagi küll me ka tugevamaks saame. Me ju suutsime Itaaliale ilusti vastu panna viimasel minuti väravast võitis Itaalija. Nii et meie meeskond hakkab tublisti päid võtma ja loodame et jõuame kunagi ka EM Finaalturniirile.

No comments:

Post a Comment