Friday 22 October 2010

Reede 22 Oktoober

Täna ma ärkasin suht vara juba kella 05.15 vaatasin vormelit esimest vabatreeninkut. Muidugi vabatreening algas juba kella 04.00 aga mul jäi algus nägematta hea kui lõppugi nägin.Vaatasin veel ühe vene filmi ära ja siis püütsin taas magama jääda aga ei jäänud. Teist vabatreeninkut nägin ma veidi rohkem see algas kella 08.00 aga ka seda ei näinud ma lõppuni sest pidin haigla peale arsti juurde minema. Bussist jäin ma nagu tavaliselt maha sest läksin liiga hilja välja, mis teha kui ma kõik viimasele minutile jättan nagu alati. Dr reinsalu juures läks mul ka mingi tund ära sest tal oli peale minun veel teisigi patsiente. Aga õnneks ta arvas et aitab kodusest ravist kirjutas mulle rohud ja läksin tagasi linna poole. Kunsti ringi sain ka veidi olla ma pidin sinna minema sest mulle anti tänaseks ülesanne et ma pean Näituse kutsed laiali jagama. Nii ma tengingi aga Helmen Kütti ja katrin mändmaad ma kätte ei saanud sest nende asutuste uksed olid lukkus. Singelisse viisin ka kutse ja plakati ära ja ajasime veidi seal juttu mis juttu arutasime kuidas ajalehte edasi teha. Helenit ju enam ei ole seal singelis kes selle eest ennem hoolitses nüüd peame ise lehe välja andmisega toime tulema. Ühesõnaga oli meil seal väikene toimetuse koosolek. Mul sain mobiili akku haigla peal käijes tühjaks ja nii ei saanudki ma helistada ja ei saatud ka mulle helistada. Kalli helistas ja muretses minu pärast kuna mul oli mobla akku tühi siis sain alles koju tulles temaga ühendust võtta. Ma nii armastan teda aga ta läks täna sünnipäevale ja on seal oma sugulastega ja tuttavatega koos. Eks ma pean sellest aru saama et tal on oma elu. Minul näib et seda einam ei ole aina mõtlen tema peale ja ei saa ka magada. Ma loodan et kõik on meil ikka hästi mina vähemalt olen õnnelik temast ma kahjuks ei tea kas ta on minuga õnnelik või mitte. Homme vist pean netti juhme ostma siis saan läpparit kasutada ka lauapeal olles muidu vea teda mõõda korterit ringi. Küll on ta mull voodis küll ei tea kus, läppakal peab oma koht olema.

No comments:

Post a Comment