Sunday 10 October 2010

Pühapäev 10 Oktoober







Täna ma magasin ikka väga katkendlikult, võib õeldaet ei maganud praktiliselt ültse. Tahsin Jaapani kvalifikatsiooni näha. Ja sellepärast ärkasin ma iga nattukese aja pärast ülesse et vaatata kella kas kvalifikatsiion ei alga. Kvalifikatssioni ma sain kandkendlikult siiski vaatatud aga kõige olulisem jäi siiki vaatamatta. Jäin lihsalt magama esirida jäi nägematta aga seda ma nägin võistusel. Esireast startisid Red Pullid ja lõppetasid ka mõlemad poodiumil. 3 etaappi ongi veel jäänud. Nii et kes tuleb selle aasta F1 maailma meistrik on veel lahtine. Mina ise hoian põialt Red Bulli pilootidele. Sveta tuli ka täna meie juurde ei olnudki teda kaua näinud. Käisime temaga poes, pean ju endale mingit tegevust leidma et mitte koguaeg oma kalli peale mitte mõelda. Eks tal ole ka oma elu. Kriss helistas ka mulle kui poes olime oli minu juurde tulnud aga mina ju polnud kodus. Tuli siis minu juurde poodi kus ma olin, läkisme koos koju, ja veidi aja pärast läkisme Fotosessioonile. See oli nii lahe nii ilusad pildid tulid ja me polnud ainsad kes pilte tegid peale meie oli veel 2 Fodograafi ja need tegid ka oma pilte. Mulle meelib fotosi teha nüüd kui mul on aega siis peaksin rohkem pilte tegema loodusest ja inimestes ja kõigest muust ka. Eks see ole hea närvide rahustaja sina loodus ja fotokas peame moodustame ühe terviku et häid pilte teha selleks on vaja palju aega ja pealehakkamist ka. Ma arvan et Kriss on hea fotograaf ja mina püüdin modelli rolli sisse elada. Ja seda kõike teen ma oma kalli pärast sest tema ju tahtis minust pilte. Ja ma olen tema nimel kõigeks valmis, kui vaja toon kas või kuu taevast alla. Ma olen loll täna ma jälle süüdistasin teda et tal pole minujaoks aega ma ei tohi seda teha. Pean ennast kokku võtma või muidu meie suhtest ei tule midagi välja, kes ikka tahab oma kõrvale närvihaiget meest. Mida mul on talle pakkuda peale oma armastuse ma ju ei käi tööl mul on laen kaelas mis edasi. Aga seda ma tean kuhu poole pean ma püüdlema nimelt tuli mulle sõnum kõrgemalt poolt et ma peaksin hakkama jumalat teenima ja tema kogudust rajama. Tõesti see ei ole kerge ülessanne aga jumala abiga saan sellega hakkama. Sest mis meile näib võimatu on temajaoks võimalik. Jumal on mind välja valinud siin et ma teeniksin teda ja rajaksin tema koguduse kui see peaks tähendama seda et ma maistest hüvedest loobuksin siis olen ma selleks valmis. Sest ma tean et Jumal on koos minuga ja ta aitab mind. Vot selline on hetkel minu suur unistus, teenida jumalat ja keerata maailmale selg. Siis ei oleks neid brobleeme ka nii palju. Sest tema ütleb et tema kannab kõik meie mured ja brobleemid. Aga ma pean õppima andestama ja armastama ja mitte mõtlema ise endale vaid ka teistele. Nii et mul on palju mida teha. Aga ma tean et see tee mida ma tahan hakkata käima on ainus ja õige. Kuigi ma tean et palju takkistusi on ka sellel teel mida ma tahan hakkata käima aga pean olema tugev ja üksnes jumalale lootma.

No comments:

Post a Comment