Friday 29 October 2010

Reede 29 Oktoober

Täna oli mul suht vaikne päev vedelesin pool päeva kodus isegi teklekat ei viitsinud vaatata. Olin lihsalt niisama vaatasin dvd kevatet. Ja siis pidin ma hakkama vaikselt ennast sättima et minna Paidesse Kunstinäituse avamisele. Hakkasin juba varakult linnapoole ennast sättima tahsin varakult juba kohal olla. Sest pean ju ma vastutama inimeste eest kes tulevad et keegi maha ei jääks. Meid oli üsna vähe seal aga mis teha, ju siis paljud ei saanud tulla. Enne paidesse jõudmis käisime ka Malle türi kodust läbi võtsime moskva maalid peale mis lähevad Moskvosse Näitusele. Paidesse jõudes oli malle ja Anneli juba seal ees ja meil oli veidi aega. Käisime Järvamaa muuseomis näitust vaatamas. Ega me kaua seda näitust vaatata saanud sest pidime ju õigel ajal tagasi olema Paide Kultuurikeskuses. Avamine oli ilus ja kõik rääkisid nii ilusti ja oli ka Fotograag seal kes pilte tegi, päris hea on millegiga maha saada ja ka teistele näitata et me ikka tegutseme. Muidugi ma ei ole nii protuktiivne kui mõned teised mul tulevad kunsti teosed kuidagi vaevaliselt. Aga siiski olen ma oma stiili leidnud. Mul lihsalt ei tule vahepeal mitte midagi ja siis kui tulema hakkab siis ei jõua pliiatsit kinni hoida. Kalli helistas ka täna rääkis et ta ei tahnudki mulle helistada sellepärast et mulle ei oleks meeldinud see uudis mis ta mulle teatas. Nimelt ta sai Astangu kooli sisse ja septembrist läheb ta sinna õpiima. Mis mul saab selle vastu olla , olen ma juba sellega harjunud eks see ole ka temale veidi kasulikk ka sest õppib iseseisvust. Ma armastan teda nii väga ja ka tema armastab mind mitte kui sõpra vaid ma olen talle enemat kui sõber. Ta on selles selgusele jõudnud ja see on hea kui ta teab mida tunneb minu vastu. Ega minuga kerge ka pole sest olen selline närvihaige ja isekas. Ju ta siis on sellega leppinud. Ja ka mina püüan ennast muuta. Kriss käis minu juures rääkisime naistest ja kõigest muust. Ta lubas ka tulla Koosolekule kuhu ma homme lähen. Nii et hoolitsen vaikselt ka krissi eest et ka temal oleks midagi teha. Viljandi Vaimupuuetega Tugiliit seal on meil vahepeal dicod ja siis saab ka tema veidi tantsida ja mine tea võibolla leiab ta sealt endale kellegi.

No comments:

Post a Comment