Tuesday 12 October 2010

Esmaspäev 11 Oktoober

Nüüd ma olen endajaoks leidnud kuidas päevi mõõda saata. Nimelt läksin ma täna emaga Ja Svetaga poodidesse ja nii need tunnid läksidki. Me käisime suht paljudest poodides ja siis veel ka Selveris seal olime ka umbes tunnni või rohkem. Maxsimas käisime ka ja siis veel ka viimasel päeval oli kampaanija hinnad ja siis ostsime ka sealt nii palju. Veera helistas mulle ja oli kuskilt teada saanud et mul pole enam tööd nii me rääkisime ja ta lohutas mind. No tööd on ju praegusel ajal nii raske leida kus kohast ma ikka seda tööd leian pole ju mul mingit haridus ja pole ju mingit lootust ka seda siit Viljantist saada. Õhtul rääksisn veel ka oma kalliga nii hea on temaga rääkida. Ma armastan oma kallit ikka nii väga ma ei suuda ilma temata elada. Õhtul käisin korra kristjaniga lihsalt käisime mõõda linna ja kristjanil oli kõht tuhi ja läksime algul Tegelesta toas ja siis kriss mõtles et liiga kallis on nii tegin ettepaneku minna Endla kohvikusse seal on hea ja odav ja mõnus istuda. Rääkisime ja kriss sõi nii et meil oli mõnus õhtu. Rääkisime tüdrukutest ja kõigest muust ka. Õhtul tulin koju olin kuidagi väsinud ja siis ei jõudnud isegi telekat vaatata. Lihsalt läksim magama.

No comments:

Post a Comment