Friday 15 October 2010

Reede 15 Oktoober

Täna oli mul suht rahulik päev ei juhtunud mitte midagi erilist. Vedelesin poole päevani voodis ja siis vahtisin telekat. Õhtupoole saatsin ka sveta rongi peale. tal olid nii suured kompsud et neid andis ikka tassida. Aga õnneks sain ma hakkama ja sain sveta ilusti ära saatetud. Pärast helistasin ma oma kallile algul ei saanud ma teda kätte siis ta helistas ise mulle tagasi ja ütles et on poes kui koju jõuab siis helistab mulle. Ma ei tea mida ma paanitsen mõtlen endale igasugused asju välja näiteks täna ei meeldinud mulle see et ta kartuli kõpse sööb, nii väikese asjapärast läkiime taas tülli. Pean endaga midagi ette võtma ravile minema , ma ei taha teada kaotada. Ja ta rääkis mulle ka seda et kui mul oleks keegi siin viljandis siis ta seda üle ei elaks. Mul pole mitte kedagi, ma ju pole selline kellel on mittu suhet. Ta arvas et mul peaks olema juba pere ja lapsed, ma ütlesin temale et ainus kellega ma tahan peret luua on tema. Ta lubas selle meelde jätta. Ma ei saa aru miks ma pannitsen nii tühja asja pärast ma peaksin teda mõistma ja toetama aga ma ei suuda harjuda selega et tal on nii suur pere. No pole midagi küll ma kunagi ikka sellega harjun, ma ei taha teda mitte kellegiga jagada. Kriss käis ka täna minu juures ja me rääkisime ja tegime nalja ja kõike muud ka. Temaga on ka vahel hea koos olla, aga oma kalliga on ikka parem. Õnneks ei olegi enam palju jäänud mil me kokku saame ma ootan meie kokkusaamist nii väga. Ma pean endale kiiremas korras mingi töö leidma muidu ei tule lihsalt mitte midagi välja, kalli ju tahab ka midagi kuidas ma talle seda ütlen et ma ei saa seda sulle osta kuna mul ei ole raha. Ma loodan midagi päris tõsiselt ette võtta selle tööga.

No comments:

Post a Comment