Thursday 14 October 2010

Neljapäev 14 Oktoober

Täna ma vedelesin pool päeva voodis. Ülesse tõusin ma täielikkult alles kella 11.30 aeg. Tänaseks sain ma endale väikese tööotsa ka nii et ma ei istugi koguaeg kodus. Ma nimel käisin täna kella 14 Samaarija Poes abis kaupa maha laadimas. Oli mõnus olla vähemalt sain midagi teha ei pidanudki päevläbi kodus passima. Ja natukene sain raha ka nii et kasud ikati sees. Kalli helistas ka mulle täna ikka mittu korda ta ikka ei saa ilma minuta olla ja mina ilma temata. Ma olen nii õnnelikk et ta mul olemas on. Ma ei taha mitte kunagi temast lahkuda ja loodan et see ongi nii et me jääme kokku elu lõppuni. Tema on just see kellest ma olen koguaeg unistanud ta on ilus, armas, tark. Ühesõnaga olen temastkoguaeg unistanud, ta on minu unelmate tüdruk. Loodan et ka mina talle meeldin, et ta on leidnud minus selle keda ta on otsinud. Kuigi ma tean et see on võimatu. Ma olen nii rahulik kui ma oma kalliga saan rääkida tema häält on mul nii hea kuulda. Ma pean ka ennast muutma pean olema rahulik leppima sellega et ta on suur perekond ja et ta käib koolis, Nii et loodan et kõik läheb meie vahel ikka hästi. Kalli pärast jätsin ma ka alkohooli tarbimise maha, mitte et ma mingi joodik oleksin aga septembris sai liiale mintud. Kriss helistas ka mulle ütles et kui mul midagi teha ei ole võiksin tema juurde tulla. Mul on alati midagi teha, pean vaatama kuidas edasi minna tööd pean vaatama. Kalli tahab ekibtusesse minna eks ma pean talle seda võimaldama. Mida kõike ma teeksin tema pärast.

No comments:

Post a Comment