Wednesday 6 October 2010

Kolmapäev 06 Oktoober

Täna oli mul suht vaike ja rahulik päev ei toimunud midagi erilist. Hommikul poolikul käisin korra EMT ära ja küsisin et kuidas ma saaksin tasuta EMT võrgus suhelda, sest mull hakkavad tänu Kallile mobla arved üle pea kasvama. Ma lihsalt räägin temaga nii palju. Sealt vastatimulle et ma pean Kalli numbri oma nimele võtma ainult siis saan ma temaga tasuta rääkida. Hetkel on see kahjuks võimatu eks vaatame võibolla tulevikus. Aino käis täna meil külas ta pole nii kaua meie juures käinud. Rääkis oma Saaremaa muljeid ja ütles et mul on väga kena tüdruk. Ma tean seda isegi ja ma armastan oma kallilt nii väga. Siis läksin laulmis tundi kuigi mõtlesin et ei lähe aga siiski läksin. Viimasel ajal olen ma laulmistunnis ka kuidagi väsinud ja loid, kas tõesti ei pakku laulmine mulle enam pinget. Kalli oli mulle helistanud ja ma ei kuulnud kui ta helistas püütsin talle tagasi helistada aga siis oli tal mobla väljas. Sattusin jälle paanikasse et mis nüüd lahti on kas tõesti ei taha ta minuga enam suhelda. Tükk aega proovisin teda kätte saada aga ei saanud. Lõppuks helistas ta mulle ise, tal oli brobleem nimelt tema koolikaaslased panevad teda kellegiga paari mis talle ei meeldi. Kalli on küll väitnud et tal on oma kutt olemas aga nad ikkagi ei jätta teda rahule. Nii väga tahaks minna ja nendele kuttidele kes teda kiusavad pasunasse anda, kuigi ma tean et vägivalt ei laheneda brobleemi. Nii väga tahaks oma Kallit aitata aga ma ei tea kuidas. Ma mõistan teda täielikult, oleks ma seal saaremaal koos temaga siis ma hoiaks ja kaitseks teda kõikide eest. Ta on mulle väga kallis ja ma ei lase mitte kellegil temale liiga teha. Õnneks saime täna veidi ka msn rääkida, nii et täna oli parem päev kui eile. Kalli küsis minult et kas ma armastan teda tõeliselt ? Või ma mängin temaga ? Muidugi Armastan ma teda tõeliselt teisiti ei saagi olla. Ma ei suuda ilma temata päevagi olla.

No comments:

Post a Comment