Monday 4 October 2010

Esmaspäev 04 Oktoober

Täna oli suht vaiken päev ei juhtunud mitte midagi erilist. Käisime emaga mõõda linna ukse kella ostmas. Käisime linna teises otsas kus on Electrumi pood ja Decoora. Nii et meil oli suht tihe käimine täna. Käisinn ka täna tele 2 viisin oma mobiili karantii remonti nii et loodan et kõik vead parantatakse ära. Tahsin kohe ka uue mobiili osta aga siis sain pidama. Õnneks onm mul mõistus ikka veel peas aga ma tean ka seda et kaua see nii kesta ei saa, elu on näitanud seda et ma olen liiga nõrk ja annan kiusatusele järele. Aga see kord ei andnud, ja mida olen ma veel tähele pannud ret mulle meeldivad uued ja kallid mobiilid seda ma küll endale praegu lubada ei saa. Pean ikka oma rahalisi võimalusi ka tundma ja mis mul nendest asjadest nagunii on mobla rohkem helistamiseks aga mina tahan ikka sellist võimast ja kallist mobiili. Ju siis olen ma veidi edev ka et moblaga epputada, aga see ei ole eriti hea. Nüüd ostan endale uue mobla siis kui vanast tõesti enam asja ei saa. Oma kallit igatsen ma ka väga iga päevaga ühe rohkem ja rohkem. Ma tahaksin nii väga temaga koos olla, ma armastan teda ikka nii väga. Kugi ma saan aru et tal on oma tegemisi ka vaja teha tal ju oma elu minul oma. Aga ma igatsen teda kohutavalt. Üle tükki aja sai taas Raadio Elmarisse Soovisaatesse helistatud. Ja mis ime ei läinudki kaua aega kui ma Liinile pääsesin nii umbes 5 minti või veidi rohkem. Tavaliselt nii ruttu liinile ei pääse peab mingi 1tund või rohkem aga nüüd sai nii kiiresti see oli tõesti ime. Sain oma soovilaulu ja siis veel ka piletid Reedesele üritusele Eesti Disco no ma arvan et sinna ma küll ei jõua kui tahan saaremaale minna. Aga eks näis võibolla siiski lähen sinna Khaledile antsin teada et on võimalus peole minna Ja siis oma kallile kuigi ma ei usu eriti et ta tulla saab sest ta ju käis eelmisel nädalavahetusel ju soomes ja ma ei usu et ema lubab tal tulle sinna peole.Aga eks aeg näitab elame päev korraga.

No comments:

Post a Comment