Wednesday 27 October 2010

Kolmapäev 27 Oktoober

Täna ma siis sain magada nii kaua kui tahsin hommikul aga ikka olen kella 07 üleval. Ja siis olin ka selline uimane, võtsin ma ju unerohtu võibolla see rohi mõjub mulle niimiodi. Aga õnneks läksin tagasi voodisse ja tõusin ülesse kella 10 aeg. Ma ei teinud täna mitte midagi olulist sveta tegi hommikul juba süüa. Nii ma siis sõingi ja olin lihsalt niisama. Ma olen viimasel ajal hakkanud jumala peale mõtlema ja tahan maisest elus ära minna. Ma olen aru saanud et jumala teenimene on just see mida ma peaksin tegema. Kuigi jah see on väga raske kõigepealt pean tugevamaks saama ja maisest elust eralduma, ma tean et see pole mitte kerge otsus aga tean et see on õige otus. Khaled helistas mulle ja saime niisama normaalselt lobiseda. Ta küsis etenduse kohta mida me temaga koos vaatama lähme , pean piletid välja ostma. Ta lubas raha minu kontole üle kanda ja kandiski. Khaled muretseb ka sellepärast et mul ei ole tööd, ja ta püüab midagi mulle leida. Kuigi jah kerge see ei saa olema. Ma loodan et saan ikka järjepeale, ja jumala abiga midagi endale siiski leian. Käisin ka muusika tunnis ja seal oli päris lahe mulle meeldib laulda ja ma vähemalt enda arvates naudin laulmist. Ja eks ka Riinas näeb meiega suht palju vaeva. Täna õppisime paar jõulu laulu selgeks ja need olid suht lihsad. Varsti tuleb ju jõulupidu ja peame kiirustama. Krissi juures käisin ka nii hea on vahel niisama kokku saada ja vanu aegu meenutada. Krissiga oleme nii mõndagi koos läbi elanud ja nüüd on hea neid aegu meenutada. Kuigi jah ega temalgi kerge pole majandus langus nagu igal pool meil kõigil. Kalli helistas mulle ja siis püütsin kalli õde krissile sokutada aga ma ei tea kas see on hea mõtte ? Aga vähemalt mina olen õnneli ja ma usun et ka kalli on õnnelik. Me sobime nii hästi saame kõigest rääkida ja meil ei ole teineteise ees saladusi. Räägime kõigest, selles leppisime juba suhte alguse kokku olgu üks kõik millene mure või katsumus me rääkime teineteisega. Ja mina usaldan teda 100 % ja ma ei kahetse mitte midagi kui välja arvata seda et ma olen selline loll olnud, ja oma viha kalli peal välja valanud. Aga nüüd on kõik teisiti. Me oleme õnnelikut hyelistame teineteisele ja selles piisab. Külle me kunagi ka kokku saame kui see on jumala tahe. Aga ühte võin ma kindlalt väita ma pole kellegi teisega nii õnnelik olnud kui praegu temaga. Ta on minujaoks nii eriline ja ma usaldan teda ja tean et tema ei jätta mind mitte kunagi maha.

No comments:

Post a Comment