Wednesday 13 October 2010

Kolmapäev 13 Oktoober

Täna ma pidin hommiku poole kõikide asjadegaühele poole saama, sest täna oli Antsu gruppi koosolek. Ma pidin sinna juba veidi varem minema, sest Janne tahtis ka koosolekule tulle ja nii ma pidin Bussiga Haiglasse minema ja siis sealt Janne peale võtma ja edasi Endla kohvikusse. Meild oli ikka seal häbemattult vähe mingi 8 inimest. Tavaliselt on meid ikka palju rohkem. Kuigi jah me ju ei tea mis teistel viga on, ma ei saanud segi Singeli sünnipäevale minna sest pidin Janne Haiglasse tagasi viima. Ants poleks üksi ju seda kõike jõudnud teha. Aga mis teha tuleb teha valikuid. Koju jõudsin alles mingi kella 3 aeg pärast lõunat. Kalli helistas ka mulle me suhtlemegi hetkel rohkem telefoonitsi kui msn. Esmaspäeval oli ta vist veidi aega msn ja me suhtlesime. Ma armastan oma kallik ikka nii väga kuigi jah täna ma ka ei suutnud leppida sellega et me ei saa msn suhelda. Ma ei saa aru miks ma nii mõitmattu olen, ma ju saan temast täitsa aru käib ta ju koolis ja tal on palju õppida. Aga hea seegi et me veidi telefoonitsi saame suhelda. Homme lähen veidikeseks ajaks tööle, no peab ju midagi tegema sest kuidas muidu ma saan saaremaale minna. Kuigi jah ma pean kiiremas korras endale mingi tööotsa ikka leidma sest muidu lihsalt ei saa hakkama. Kallis ju ka tahab ühte koma teist pean ju tema eest hoolitsema. Nii et ainukene viis on minna kuskile tööle.

No comments:

Post a Comment