Thursday 28 October 2010

Neljapäev 28 Oktoober

Ma ei tea mis mul viga on kas unerohi ei mõnu või on asi milleski muus. Ma ärkan juba teist päeva 05.30 ülesse see ei ole normaalne. Muidugi ma saan peale üleval olektut taas vedi magada aga ikkagi ei ole see normaalne. Mul ei olnud täna hommikul poolikul mitte midagi erilist teha. Peale lõunat hakkasin vaikselt ennast liikutama läksin bowlingut mängima Eero ja teistega. Bowling on lahe kuigi me seda eriti mängida ei saanudki lihsalt see rada millel me mängisime läks rikki ja seda parandtati mingi 20 minti. Ma oleksin ju kohe saanud ka mängu teise raja peale panna aga ei julgenud eriti. Peale bowlingut käisin ma ugalas ostsin piletit välja Nii nagu Taevas etendusele. Me lähme nüüd seda koos khalediga vaatama. kalli helistas taas mulle ta ikka oskab mind üllatada ma ei ootanudki tema kõnet ja ta helistas. Ma ei tea hakkan vist hulluks minema ma tahan teda nii väga näha aga mulle tundub et me ei kohtu veel üsna pea. Ja see ajabki mind vihale ma tahan temaga koos olla aga ma ei saa koguaeg on midagi ees. Ja sellepärast ongi koguaeg mingid pinged meie vahel. Me küll helistame ja saame msn suhelda aga see on ka kõik. Ma ei tea mida enam teha minu mõistus on otsas. Muutun isegi endalegi vastikuks et ma nii käitun ja sellist juttu räägin. Ma pean teda hoidma ja ei tohi niimoodi rääkida temaga aga mis ma teha saan tundub et need rohud ka ei aita mind. Ja siis läksin Näite ringi see on nii lahe et taas hakkab Katta meiega koos midagi tegema. Ma olen seda kaua ootanud ja nüüd siis on see käes. Meil oli koos nii lõbus tegime etüüde ja mängisime mänge ja olime muidu niisama seal. Katta rääkis meile mida me tegema hakkama kuna jõulud on peagi lähedal siis jõuludeks me midagi lavale tuua ei jõua aga suveks püüame ikka midagi ka teha ja teiselegi näitata. Õhtul helistas Toivo mulle ja kutsus mind ujumsa aga ma ei tundnud ennast hästi ja ei läinud. Ja siis helistas kalli ka veel mulle ma ei tea ma pean ennast ikka tõsiselt muutma miks ma olen selline. Ma ju tahan temaga koos olla kas on siis seda nii raske mõista. Aga seda ma kindlalt ütlen ´Krissile ma vist tema õe numbrit siiski ei annaks. Mine tea võibolla lobiseb midagi välja mida vaja ei ole.

No comments:

Post a Comment