Sunday 3 October 2010

Laupäev 02 Oktoobrel

Täna oli suht vaikne ja rahulik päev. Olin kodus vahtis praktiliselt terve päeva telekat ja nii minu päev mõõduski. Õhtul käisin krssi juures olime niisama ja ma tegin ühe lolluse mida ma siiani kahetsen. Mõtlen pidevalt oma kallile kes on hetkel soomes loodan et tal on kõik hästi. Ma ei suuda ilma temata enal eladagi. Rauliga rääkisin ka täna ütlesin et võibolla tulen 25 oktoobril saaremaale. Siis hakkab ta vaikselt midagi organiseerima et ma ikka oma kalliga koos olla saaks. Täna lõppetasin ka tele 2 leppingu ära nüüd siis on mul ainult üks lepping EMT oma ja ma olen emt -ga väga rahul on levi on lisadeenused mis muudavad elu veidi kergemaks. Nii et mulle jääb vaid üks telefoon. Ja ma olen sellega väga rahul enam ei pea ma maksma 2 mobiili operaatorile.

No comments:

Post a Comment