Sunday 17 October 2010

Pühapäev 17 Oktoober











Täna oli suht vaikne päev vähemalt minujaoks. Vedelesin nagu alati poole päevani voodis nii hea on olla kui on vabad päevad. Ma arvan et kui ma mingi töö pean vast võtma siis esmaspäevast- Reedeni 09-17 see oleks ideaalne. Pühad oleks vabad nädalavahetused oleks vabad. Aga see on ju ainult unistus esialgu, sest mine tea millal ma jälle tööle saan. Kalliga rääkisin täna jutti temaga on nii hea rääkida, kuigi ja erimeelsusi on ka meil kellel neid ei oleks. Ma tean et ma olen leidnud endale selle inimese kellega ma tahaksin oma elu jagada ausalt. Ta on nii eriline vähemalt minujaoks. Ma tean et ta armastab mind ja mina armastan ka teda see on ju kõige olulisem. Käisime Krissiga täna jälle fotosessioonil see oleks nagu iga pühapäevane tegevus. Kuigi jah sain uusi pilte väga kauneid pilte. Õhtul rääkisin taas oma Kalliga, ma ei tea mis on aga see ongi ju armastus me ei saa ilma teineteiseta olla. Me mõlemad ootame meie taaskohtamist väga. Me saame olla koos nädal aega ja see on hea. Kuigi jah tahaksn temaga koos olla iga päev, iga tund. Tahan temaga elu lõppuni vaid temaga koos olla muud ei midagi. Me armastame teineteist nii väga pidevalt püüame olla teineteisega ühenduses Helistame, räägime internettis. Kuigi jah ma pean saama üle sellest et tal on suur pere ja omad tegemised. Kuigi ma tean et kerge see ei ole. Aga ma vähemalt püüan, sest ma ei taha oma kallit kaotada, ja selle nimel olen ma valmis ohvreid tooma. Peasi et ta oleks õnnelik, me saame rääkida kõigest isegi kui see pole midagi head aga me ikka räägime. Me usaldame teineteist, ja see on suhte juures väga oluline.

No comments:

Post a Comment