Thursday 7 October 2010

Neljapäev 07 Oktoober

Nii hea on kodus olla, kuigi jah mingi tööotsa pean ma endale leidma muidu lihsaklt ei vea välja. Täna käis Leo meie juures ja toppisime aknad kinni, et tuul sisse ei puhuks. Mina ju armastan väga sooja ja olen selline külmavares. Peaks vist homme reinsalule helistama see ei ole enam normaalne mul tekkivad need paanika hood liiga tihti juba. Ma ei tule sellega ise toime pean lihsalt targematelt abi otsima. Suhtlesin ka täna oma Kalliga algul helistasin talle siis ei saanud ta rääkida oli bussis kui kohale jõuab lubas tagasi helistada. Nii ma siis ootasin millal ta koju jõuab . Mõtlesin küll et ei helista talle las ise helistab ei taha lihsalt talle peale käija. Aga siis kella 17.40 aeg minu kannatus katkes helistasin talle ta ei võtnud vastu. Nii umbes 10 korda suutsin talle helistada ja ikka ei midagi. Ja siis olin jälle pannikas mõtlesin et miks ta minuga nii teeb, kas ta tõesti ei armasta mind ? Helistasin krissile tema suutab mind tavaliselt maha rahustada aga mitte see kord. Peas tekkisid suitsiidi mõtted et ma ei taha enam elada ja kõik muud sellist. Ma lihsalt ei saanud aru miks ta minuga nii teeb. Lõppuks sain ta siiski kätte ja me rääkisime. Nii hea on temaga rääkida ja ma olin taas rahulik. Nii et ainult minu kalli suudab mind rahustada. Rääkisime paljudest asjadest ta tahab home kuskile välja minna sõbrannaga. Algul ma ei saanud aru kuhu ta minna tahab ja mulle ei meeldinud see mõtte ja siis ta seletas mulle kuhu ta minna tahab ja ma ütlesin et mine. Mulle tundub et minu luba on talle väga oluline. Kui ma poleks lubanud siis ta poleks ka läinud. Mina ei saa ju teda keelata ma ei ole ju tema mees, ma pole mitte keegi talle hetkel. Ma olen vaid tema kutt kellest ta hoolib ja keda ta armastab. Ma pole varem nii õnnelik olnud kui hetkel ma oleksin kui teine inimene. Kuigi jah eks ta on mulle ka valu põhjustanud. Ja mida rohkem ma temaga suhtlen seda rohkem ma veendun et tema on minujaoks see õige, kellega ma tahaksin oma elu jagada. Me oleme ka suht sarnased meil mõlemal on samad brobleemid millega me peame tegelema. Kuigi jah mind ei suuda enam sõber ka maha rahustada vaid ainult tema siis peab küll midagi suurt lahti olema. Ma armatan kallit nii väga.

No comments:

Post a Comment