Wednesday 6 October 2010

Teisipäev 05 Oktoober

Täna on suht vaikne päev ei juhtunudki midagi erilst. Vaatasin uut filmi mis ma tõmbasin Alic Imedemaal päris hea film oli. See on selle aasta fim ja päris hästi välja tulnud Walt Disne toodand ja päris hästi välja tulnud. Kalli helistas ka mulle ka täna nii hea on tema häält kuulda ja ültse on temaga nii hea suhelda. Ma võiksin temaga rääkida tunde ilma et ma ära väsiksin mul lihsalt on nii hea temaga suhelda. Rääkisime paljudest asjadest ilma et me ära oleksime väsinud. Kuigi jah õhtul me nagu alati suhelda ei saanud ja siis mul hakkas jälle paanika et kuida nii et ei saa suhelda kas ta ta siis tõesti ei armasta enam mind. Aga ma pean ka temast aru saama käib ta ju koolis on vaja õppida ja siis veel vanemad tahavad ka temaga suhelda nii peangi midagi ette võtma. Käisin krissiga pizza paaris kriss otis mulle pizzad nii et on mul sõpru kelle peale võin loota. Tõesti ma ei tea mis mul viga on ma kohe ei oska ilam oma kallita olla. Ju ma siis pean midagi endaga ette võtma et mul nii palju vaba aega ei oleks. Kuigi jah ta tahab minuga koos olla ja mina temaga ma juba ootan millal ma temaga kokku saan loen juba päevil millal ma temaga kokku saan ja siis me enam ei lahkuks.

No comments:

Post a Comment