Tuesday 26 October 2010

Teisipäev 26 Oktoober

Täna ma ärkasin suht varakult, sest pidin töötukassase minema kella 11.30. Kallihelistas ka hommikul mulle mis oli nii armas . Üle ültse oskab ta mind positiivselt üllatada. Rääkisime kohe päeva algul mis oli hea mulle meeldib temaga rääkida ta on nii armas ja väga kallis mulle. Tegime täna kodus kirbu tõrjet nii pidime kodust kõik ära minema, ja mina emaga läksin linnapeale. Ostsime internetti kaabli et minu tubbi saaks ka korralik internett. Ja siis mul oli veel veidi aega et läksin taas Elioni õnneks oli seal palju rahvast nii et ma ei saanud nende juttule minna. Ja ma ei hakkanudn ootama ka, sest miks pean ma midagi endale muretsema mul ju kõik olemas. Ma ei taha olla inimene kes kogub endale igasuku mõttetusi mida vaja ei lähe. Mul ju igati korralik mobiil ja mis pealmine töötab. Peale töötukassat läksin ema juurde ta oli Samaarija poes osisid sveetaga endale uusi riideid. Ma vaatasin ka veidi mõõblit ja siis veel ka telekat cd pleier oli ka sesal müügil aga see oli suht kehvas seisus muidugi kasutatud. Aga ma siiski sain sealt ka oma kallile kingituse. Nüüd on mul enda toas ka korralik internett sest vedasin internetti kaabli oma tuppa. Nüüd on ruuteris vaid üks vaba port sest 2 porti on teleka all ja üks port on kasutusel minu arvutil. Nüüd on mul arvutil ka oma koht laua peal. Muidugi saan ka WIFI t kasutada aga WIFI ühendus ei ole nii kiire kui kaabliga. Õhtul helistas kalli taas mulle ja rääkis mis ta päeval tegi nii hea on temaga rääkida, ma olen nii õnnelik et ta mul olemas on ma armastan teda nii nii väga. Ma sooviksin koos temaga koos seal astangul olla aga ma ei saa. Kuigi jah jõulud tahab ta koos minuga veeta. Eks näeme mis sellest välja tuleb ma ei looda liialt mitte midagi sest pärast jälle ei saa kokku ja olen pettunud. Ma usaldan teda täielikult ja loodan et ka tema mind ka usaldab.

No comments:

Post a Comment