Monday 9 May 2011

Esmaspäev 09 Mai

Täna ma magasin suht kaua alles kella 11 tõusin ülesse mis on minujaoks ikka päris kaua. Hea et ma korralikult magada sain puhkasin ennast ilusti välja. Kui ma ülesse tõusin siis tõusis ka ema ülesse, ta oli öösel tööl nii et ta puhkasin nii kaua. Käisin korra pesemas ja siis ajasin ka häbene ära pean ka enda välimuse eest hoolitsema, mis on ju suht normaalne ju. Mõtlesin et arved on vaja maksta ja raha mis mul tuleb sellest ei jätku kõikideks maksudeks pidin midagi välja mõtlema ja leidsingi lahenduse mul oli kodus tahvel arvuti mida ma eriti ei kasuta püüaks selle maha müüa midagi selle eest ikka ju peab saama. Käisin ka singelis inglise keele tunnis ma olen vist ainukene kes seal korralikult käib täna olin seal koos Silviga. Inglise keel on ikka suht keeruline isegi mina ei saa enam mõndadest sõnadest aru. Aga selleks ma ju seal käingi et õppida uusi sõnu. Peale inglise keele tundi mõtlesin ma minna pandimaija kuskilt oli ju vaja raha saada, aga kuna seal oli nii kahtlane kontinkent nii ma siis otsustasin et sinna ma esialgu ei lähe kondasin niisama linnapeale. Ja pealegi tahan ma minna üle Apple iPadile see on igatahes parem kui samaungi Android, nii et nüüd olen mina ka Apple toote tarbija. Kohtusin ka Heleniga aitasin tal kotti koju tassida ta ise ei jõudnud või oleks ka jõudnud aga ma pakkusin temale oma abi, ta kutsus mind loomade varjupaikka kuhu nad kolmapäeval lähevad peale rattautamist peaksime kohe sinna minema. Aga ma ei tea kas ma jõuan kella 15.30 tagasi sest siis hakkab meil näiteringi proov. Sain siis pandikas ära käidud ja sain ka raha aga nii palju ma ikka ei saanud kui oleks soovinud hea et ma nii paljugi sain sain 150 euri nüüd peaksin ka oma maksud ära maksta. Aga kui on vaja ostan ma endale iPadile nii et pole hullu. Koju jõudes olin ma suht väsinud nii et puhkasin veidi ja siis läksime emaga laulma. Aga laulmist täna ei toimunud, me ei käinud eelmisel nädalal käimas ja siis ei saanud me ka teada millal on proov millal mitte. Aga vähemalt saime õhtul jalutada ilus õhtu oli ja rahvast oli ka linnapeal suht palju. Sel nädal tuleb mul suhteliselt mittmekülgne nii et ei saa nuriseda loodan et minu gruppi paberid ka ära tulevad. Tellisin ka endale Ajalehe Postimees mingi korralik ajaleht peab ju ka käima ma loodan et suudan seda ka korralikult lugeda.

No comments:

Post a Comment