Friday 13 May 2011

Reede 13 Mai

Täna oli mul suht tegus päev hommikul ei saanud ma eriti ülesse hea oli et ema mulle helistas mu
Mobiil ei äratas mind siis kui ta on välja lülitatud. Ikka leian asju mida ma ennem oma mobla juures ei märganud. Ennem olid ju minul ainult nokia mobiilid ja iPhone on mul esimene kokkupuude Apple toodanguga. Ülesse ma ikka sain ja äärepealt oleksin ma hiljaks jäänud. Aga õnneks jõudsin õigel ajal kohale, enamus inimesi oli juba kohal ja me ootasime bussi. Buss tuli siis läksin välja ja bussi istuma istusin ette ma ei tahnud eriti taga istuda ja olingi suht ees Helina istus minu kõrvale sest enamus kohti oli juba täis. Meil oli sinna sõites ikka väga lõbus nii et Pärnusse jõutsime suht märkamattult. Ma ei tea mis minuga on aga kui Helina minu kõrval istus siis tekkis mul tunne et ma tahan temaga ikka veel koos olla. Aga me mõlemad oleme eluga edasi läinud temal on Riivo ja minul minu Kalli ja minuarvates on see hea lahendus. Pärnusse jõudes läksime me linnapeale sest meil oli aega ennem kui spordivõistlus algas. Käisime Port Arturis tahain endale iPhoni kotti osta ja saingi EMT esindusest kuigi nii palju on EMT muutunud uus logo on neil nüüd ja isegi poe kujundus on teismoodi aga mina sain sealt omale mobiili kotti ja isegi odavamalt kui muidu sest olen toppeltpluss klient ja sain veel väikese allahindluse. Mobiili kott käest käksime Pärnu turule lihsalt niisama sealt me midagi ei ostnud lihsalt niisama olime seal. Peagi algasid võistlused ja me hakkasime valmistuma võistlusteks. Oli ei istus siis hakkasime vaikselt sooja tegema. Aga siis juhtus selline asi et ma tegin harjutuste ja siis juhtus väikene õnnetus minuga lihsalt harjutust tehes läks minu üks põlv liigesest välja nii et ma kohe kukkusi pikkali maha ja olin maas oma mingi 2 minti ja siis hakkasin ma mõtlema et kuidas ma edasi saan sporti oli ju vaja teha. Aga nüüd võtsin rahulikult nii palju kui jalg lubas. Aga ma tegin nii palju kui suutsin, võin oma tulemustega rahule jääda kuigi kuulitõukes ei olnud mul midagi teha sain kirja vaid 6.40 Mis on ikka häbemattult vähe ise saan ka aru. Pean ennast käsile võtma ja ma usun et nii paljugi hakkab muutuma sest huvilisi ikka on ja me peame asja käima lükkama. Käisin Khalediga ühes kohas söömas, rääkisime niisama ja oli hea üle tükki aja taas teda näha. Koju jõutsin Ma ilusti nii palju kui sain jalg valutas ja ma lausa lonkasin. Pean oma jalga hoidma nii ei teo usku mitte midagi erilist. Kriss tuli täna mulle külla niisama istusime ja rääkisime. Jalavalu käks hullemaks ja siis helistasin kiirabisse. Kiirabi tuligi ja vaatas minu jala üle ega midagi suurt ei tehtudki mulle lihsalt soovitati külmakotti põlvepeal hoida ja siia seoti jalg kinni elastiksidemega ja muud ei nidagi. Hea et kiirabi minu juures mäis ülla rahulikum on kohe. Helistasin ka kindlustusse kus ma õnnetusjuhtumiga kindlustatud olin. Homme pean täitma mingi avalduse ja siis saatma Tallinasse. Nüüd on mul ka kindlustusest abi loodan et kõik läheb hästi.

No comments:

Post a Comment