Tuesday 3 May 2011

Teisipäev 03 Mai

Täna oli mul suht vaikne ja rahulik päev ei teinud mitte midagi erilist. Vähemalt sain täna magada veidi kauem kui eile eile pidin ma minema Pensioni ametisse oma gruppi pabereid ajama. Täna tuli mul ka esimene tehnikamaailma number mis oli mulle ülatus et ta nii vara tuli, tavaliselt ilmuvad ajakirjad kuskil kuu keskel või 10 kuupäevast aga tehnikamaail ilmub kuu algul. Seal on nii palju lugemist, muidugi mind ei huvita igasugused autotestid, aga seal on veel nii palju huvitavat näiteks suur mobiilide test mis on väga huvitab siis Sernobõli tuumajaama katastroofist on kirjutatud. Nii et igati väärt lugemine. Käisin emaga täna linnas ja seal kohtusin Eeroga rääkisime veidi ja siis olimeniisama ma polnud juba ammu eerot näinud. Eks 13 kui me võistlustele läheme siis saame temaga rohkem rääkida. Helistasin ka täna kallile teme helistas õigemini minule ja me rääkisime ja ma ei tea ma läksin närvi ja sain pahaseks ega tema selles süüdi ei ole et tema vanemad ei luba tal minu juurde tulla. Aga selle väikese asjapärast ei pea ju tülli minema ja nii me palusimeteineteselt andeks ja leppisime ära. Asi on vist selles et me pole tükk aega teineteist näinud ja igatseme teineteist nii väga ju siis keesin mina üle kui ta hakkas oma sõbranna sünnipäevast rääkima. Khalediga rääkisin täna natukene Khaled käis kinas 3D filmi vaatamas see võis ikka suht mõnus elamus olla. Täna oli väljas ikka suht kül ilm nagu polekski kevad vaid sügis sadas vihma ja oli ikka suht tuuline mitte nii nagu alati kevadel ilus ja päikesepaisteline nagu alati. Homme pean vist ka varem ärkama sest käin Matti juures ära vaatan kas saan sinna tööle minna või mitte midagi peab ju tegema kodusistuda ka ei saa ju koguaeg. Ma nii igatsen kalli järgi tahaksin nii väga temaga koos olla.

No comments:

Post a Comment