Thursday 28 April 2011

Neljapäev 28 Aprill

Täna oleksin ma sisse maganud ma vist ei pannud isegi äratust endale ja siis tõusin veidi enne kella 08 ülesse tahtsin küll tõusta juba kella 07 aga siis jäin veel magama. Aga siiski ärkasin ma õigel ajal ülesse et mitte bussist maha jääda. Rahvast läks ikka päris palju sinna bussipeale nii et ma sain ikka ilusasti istuma peale mind rahvas tuli ja tuli aga ma sain hea koha. Siis kohtasin ühte tuttavat Lembitut Madise onu ta sõiris ka Tartusse. Me rääkisime terve tee temaga juttu ja märkamattult olimegi juba Tartus. Siis hakkasin vaikselt minema Kersti juuede et oma hambad korda teha. Ta ei töötagi bussijaamast eriti kaugel mul läks tema juurde jöutmiseks aega vaid 20 minti ja olingi juba tema juures nii et Kersti nuurde oskan ma ilusti tartust minna tema töö juurde vähemalt. Eelmine kord kui ma tema juures käisin tuli mul ära see rohi vöi mis iganes ta oli vist oli prooviplomm aga see tuli ära mul teisel päeval kohe. See kord pani ta mulle plommi ja puhastas ja kuivatas sea plommi ja loodan et see kord jääb see plomm ikka püsima Tagasi bussijaama jõutsin ma ka suht kiiresti aga ikka pidin ma ootama seda bussi sest buss läks allws Viljandi poole kell 12.45 nii et ma pidin ootama mingi tund aega Tarus ennem kui buss tuli. Buss tuli ka ikka suht täis eks paljud lähevad koju kes Tartus koolis käivad aga homme on ju ka tunnid koolides. Helistasin ka Toivole ja küsisin kas täna on siis bouling ta ütles et ei ole on hoopis esmaspäeval hea et ma temale ikka helistasin muidu oleks ma niisama sinna läinud. Õhtul käisime emaga ka koori proovis laulud lähevad ikka järjest raskemaks nii et pean suht palju õppima ja laulud endajaoks selgeks tegema. Kui koju tulin siis tahsin Kättemaksu kontorit vaatata aga ei saanud sest tv3 oli must pilt ees ja mõtlesin wt asi on minus et minu digipoks ei tööta korralikult sius tegin digipoksule restardi ja siis läks asi hullemaks nimelt sius ei tulnud mulle ültse pilt ette ja nii umbes 45 minti. Püütsin.klienditoega ühendust saada aga see ka ei õnnestunud

No comments:

Post a Comment