Tuesday 12 April 2011

Teisipäev 12 Aprill

Täna oli mul suht rahulik päev, kuigi ärkasin varakult juba kell 06.30 olin üleval aga siis sain veel magada ennem kui täielikult ülesse tõusin. Käisin singelis püütsin seda modiil ID uuesti aktiviseerida aga siis selgus et ma pean midagi lõppetama aga ma ei julgenud seda teha. Helistasin emt klienditoele ja püütsin sealt abi saada aga ei saanud, lubasid asja uurida ja mulle tagasi helistada. Nii ma siis olingi seal nimoodi püütsin midagi teha aeg lausa lendas täna ei saanudi aru et kell nii palju oli kui koju jõutsin. Täna oli nii mõnus ja soe ilm väljas jus sellised ilmad mulle meeldivad. Rääkisin ka khalediga ja eile ei õnnestunud mul temaga mitte kuidagi rääkida tal oli siis lihsalt mobiil väljas. Kalli helistas mulle kui tal tunnid lõppenud olid ja ta läks ühiselamu tiiba. Rauliga rääkisin veidi juttu kui kalli talle mobiili andis ja saime veidi suhelda. Muud ei midagi homme tuleb mul ka suht tihe päev pean minema ratsutama ja siis veel näiteringi. Püüame näidendi ikka valmis saada sest festival ei ole enam mägede taga. Ma olen nii rahul oma ostuga ja selle uue mobiiliga sest ma ei oaka enam ette kujutada et nul oleks mingi muu mobiil. Appel on ikka väga kõva firma ma vaatasin et kui ma poleks liitunud iphoni pakkeriga oleksin ma pidanud välja käima mingi 600 euri ja seda veel soodustuaega. Aga hetkel mul sellist raha ei ole ha ei saagi kunagi olema nii peangi ma vaatama kuidas hakkama saan, aga ma pean saama folgi bassi sain ma tänu emt topeltpluss kliendi staatusele odavamalt ja siis on emt just see operaator kes toob maale iphoine. Kuigi.ka teised firmad on hakkanud iphoune müüma. Aga hea on see et festivali passi sain ma ka sootsamalt tänu emtele, hea et na ei olnud siis passi ära ostnud.

No comments:

Post a Comment