Saturday 2 April 2011

Reede 01 Aprill

Täna oli mul suht rahulik päev ei teinud mitte midagi erilist. Lõunaeg käisin emaga koos korra poes ja siis tulin ise tagasi sest ema läks töö juurde kellegi sünnipäevale. Ma ei tea mis minuga toimub mul on jälle see iphoni sündroom jälle peas. Mul on ju korralik ja täesti uus mobiil miks ma peaksin endale Iphoni ostma ju siin on ka minu käsi mängus kõike mida ma olen tahnud olen ka endale lubanud aga nüüd on selle lõpp pean korralikkult mõtlema hakkama mida iostan ja kas ültse ostan. Ma juba mõtlesin et lähen emtsse ja võttan seal Iphoni aga õnneks seda ma ei teinud seegi on hea. Ma ei teaha nii palju enam maailma ori olla kui midagi vajab välja vahetamist siis ma selle ka selle välja vahetan. Ma olen tavaliselt mõttetult tegutsenud ja mul ei ole ju ka enam tööd ja kohustusi on küllaga. Aga nüüd on sellel lõpp kui palju mobiile olen ma ostnud ilma et nendel midagi viga oleks olnud vaid lihsalt niisam mulle meeldis ja kõik. Aga enam pelgalt ma niie ei teguse ja pealegi ma ei taha endale sellist situatsiooni kus ma praegu olen on liialt palju järelmakse aga enam ma nii rumal ei ole. Khaled helistas ka mulle täna ja me rääkisime veidi ta pole oma uut arvutit tööle pannud kardab ära lõhkuda. Kalliga rääkisin ka täna veidi ja mulle meeldib temaga rääkida saaksin ma vaid rohkem temaga rääkida aga tal ju omad tööd ja tegemised ja pealegi tal ju eksamid ka pean temast aru saama. Kriss käis minu juures minult raha laenamas ise käib tööle ja mina ei käi tööl ja tahab minult raha laenata, ja eks temalgi kerge pole varsti peab endale uue töökoha otsima sest ta koontatakse mai lõppus ja siis on ka temaga kõik.

No comments:

Post a Comment