Wednesday 20 April 2011

Kolmapäev 20 Aprill

Täna oli muls suht mõnus päev, pool päeva vedelesin kodus lõunaeg käisin vaid emaga poes. Leo käis täna emal külas ta oli silma operatsioonil käinud ja nüüd siis tuli meid vaatama. Pele ühte oma seepi hakkasin ma vaiksel Singli poole minema. Arvasin et olen viimane kes kohale jõuab, aga Kattat ka ei olnud veel seal. Katta jäi veidi hiljaks nii et ootasime siis teda. Kuigi jah ega tal seal teatris kerge ei ole sest seal on tal ju proovid, ja siis peab veel ka meiega tegelema. Nüüd hakkasime vaikselt ka näitentid edasi tegema sest mei jäi see pooleli ja ma soovison et täna jõutakse ka minu osani. Jõutsimegi aga ma pean ka meeles pidama mida ma tegin, ja eks me muutsime ka veidi ma laulan nüüd uut laulu mis tuleb mul paremini välja. Nii lahe et Katta meiega tegeleb kus ta küll selle aja võttab et meiega tegeleda mis ei ole sugugi kerge, sest me oleme väga erinevad ja meiega peab palju tööd tegema ja väga kannatlik peab ja olema ennem kui tulemus välja tuleb. Aga mulle meeldib seal näiteringis käija see trupp on saanud kuidagi omaseks ja me aitame üksteist. Koju jõutsin mingi 17.30 tegelesin oma asjadega ja siis olin niisama. Ema pakkus mulle et ma vöiksin tööle minna puid kottidesse laduma mulle ei istu see töö na tean seda juba ette eriti ei suuda eriti kiiresti teha ja väsin liiga kergesti. Ema ikka tahab et ma prooviksin aga ma tean et mulle see töö ei sobi sest ma ei talu eriti füüsilist tööd ma ju tean ennast ja enda vöimeid ha pealegi pean ma sinna nii vara minema jatagasi saan alles kella 17 õhtul. Ma ei tea ma teeksin mida iganes aga mitte puid. Peaksin siin linnas midagi vaatama oleks mul kesharidus saaksin ma minna klienditeenindajaks kuskile tehnika poodi tehnika mind huvitab ja tean sellest ja ühteist. Unelmate töö oleks muidugi emt aga sinna ma vaevalt saan. Kalliga sain ka täna rääkida ta helistas mulle ja me rääkisima ma armastan teda nii väga ta on mulle ikka nii ikallis ma ei taha mitte kedagi teist oma ellu kui vaid teda. Ta on nagu mulle mingi kingitus mida ma ei vääri. Tal peaks olema parem mees kui mina.

No comments:

Post a Comment