Sunday 17 April 2011

Pühapäev 17 Aprill

Täna oli mul suht vaikne päev vedelesin poole päevani voodis nagu alati mulle meeldib nii ma ei tea miks aga see on hea voodis vedeleda ja hiljam korralikult ülesse tõusta. Vaatasin hommikul F1 ja see etapp oli tõesti põenev esikoha konkurent oli kuni viimaste ringideni. Mul on kahju sellest et Sebastjan Vettel ei võitnud seda etappi vaid võitis hoopis Lewis Hamilton aga ikkagi olid red bulli mõlemad piloodid poodiumil nii et kokkuvõttes lõppes ju kõik hästi. Siis vaatasin ka poksi oli tiitlimats mitte raskekaalu oma vaid mingi muu ma ei tea boksist eriti midagi aga tean et sel aastal kohtub raskekaalu tiitlikaitsja Ukrainja vägilasega Vitali Glitskoga nii et see mats võib tulla päris põnev. Kalliga rääksiin ka täna, temaga on nii hea rääkida. Ma olen nii õnnelik et ta mul oklemas on ja ma armastan teda väga väga. Püütsin ka täna rattaga sõitma minna aga ei saanud sest mul olid rattal kummid tühjad ja püütsid need täis pumpada aga ei saanud sest minu pumbal või voolikul oli midagi viga kuskilt lasi mingi asi õhku läbi. Nii väga oleks tahnud rattaga sõita ilm oli ka ilus. Ma olen vist täielikul apple fanniks hakkanud kasutan veebi lehitsejana mitte Internet Exsploerit vaid Apple toodankut Safarit mis on ka suht hea ja võibolla isegi turvamisem kui exsplouer. Nii et mulle on hakkanud apple tooted ja teenused meeldima. Kriss helistas ka täna mulle ta oli isa juures maal olnud ja natukene tööd teinud. Ma ikka ei suuda sellega leppida et mul tööd ei ole vahepeal olen isegi sellepeale mõelnud et võiksime oma väikese firma teha koos krissiga aga mida me tegema võiksime hakkata seda ma ei tea. Aga vähemalt on hea see et ma ei pea siis kodus istuma ja teen ka tööd koos krissiga. Algul püüame ikka enda jõududega hakkama saada ja eks siis aeg näitab kui meil hakkab hästi minema siis võttame võibolla ka töötajaid juurde. Kuigi ma tean et kerge ei saa meil olema sest hetkel on turg täis selliseid väike firmasid kes midagi pakkuvaid teenuseid ja kõike muud.

No comments:

Post a Comment