Tuesday 12 April 2011

Esmaspäev 11 Aprill

Täna oli mul suht tegus päev, ei saanudki voodis vedeleda terve hommikupooliku nagu olen harjunud. Pidin minema Päikesekillu perekeskusesse kella 11 aga jäin sinna veidi hiljaks ma ei tea mida ma tegin et hiljaks jäin. Päikesekillu perekeskuses toimus meil uute liikmete värbamine sest me ei taha veel ära surra aga liikmeid on meil vähe Kummelis. Sinna kohale tuli üks inimene kes oli meie ühingust huvitatud. Siis me rääkisime Minnaga meie Ühing tegeleb et käime ratsutamas ja siis veel korraldama väljasõite. Hea et üks inimenegi tuli veel rohkem oleks kahju kui mitte keegi poleks tulnud. Ega me ei olnudki seal eriti kaua sest kell 12 pidi ants juba tagasi haiglasse minema. Ja siis läksin mina emtsse sest minu mobiilil on mingi kala sees asi on nimelt selles et ma ei saa vahepeal kaardipealt kontakste kätte aitab ainult see kui mobiili välja lülitan ja uuesti sisse lülitan siis on jälle kõik korras. Müüja küsis minult et kas ma seda mobiili ei tahaks maha müüja temale ma ei teadnud mida õelda ta tahtis mult selle 204 euroga ära osta minu mobiil on ju alles 5 kuud vana. Ma mõtlesin selle asjapeale ja siis otsustasin et müün maha ja ostan endale 16 GB Iphoni läksin korra ka singelisse ja seal käis parajasti Inglise Keele tund, mida ei andnud mitte Gerda vaid Lii ja ma ei tahnud eriti sinna minna sest ma tahsin koju minna ja mobiili asjad võtta ja siis tagasi EMTsse minna. Aga nii lihsalt see mul ei läinud pidin tegema tõlketööd inglisekeeles teema oli selleks korraks meil Pühad ja nimelt Munade pühad mis meil vasti ka saabuvad. Peale Inglise keele tundi läkisn ma koju võtsin oma kogu nokia varustuse kõik karbid ja kõik muu ja läksin taas tagasi linna. Emtsse jõudes oli seal ikka päris palju rahvasast nii et ma pidin ootama ennem kui ma saan selle tehingu ära teha. Aga lõppuks jõudis järjekord ka minuni siis ma antsin talle kõik oma nogia asjad ja tarvikud ja sain vastu Iphone 4 mida ma olen tükk aega juba tahnud. Nüüd siis sain selle muidugi sõlmisin jälle 24 kuulise leppingu I35 aga vähemalt on mul nüüd Iphon. Kui ma esimest korda seda mobiili vaatasin tundus ta mulle nii lihne ja loogiline hulka parem kui Nokia. Ja kui kiiresti ta lehti avab Internettis käib tal on ju oma protsessor ka nii et igati kõva mobiil. Sain Ailiga kokku saatsin tema koju lihsalt niisama polnud midagi targemat ka teha. Ja koju jõudes hakkasin ma I Tunest muuskat mobiili paenma algul oli see mulle ikka päris raske ennem kui ma teada sain kuidas asi käib. Aga kui lõppuks teada sain siis tundus see küll lihne ja loogiline. Kui asi selge on siis läheb kõik nagu iseenesest. Ma olen nüüd väga rahul oleks pidanud juba ennem selle IPhoni ostma mitte seda nokiat. Anukene mis Nokia juures on hea see oli tema kaamera ja siis veel ka kaardid ja eesti keelen. Aga Minuarvates on Iphon ulka kasutajasõbralikum ja loogilisem. Nii et ma olen oma otsusega täitsa rahul. Kuigi jah nüüd pean ma ka selle Nokia järelmaksu maksma aga eks teinekord olen targem. Nüüd alles ma saan selle Iphoni fenomenist aru et miks teda nii palju ostetakse. Käisin täna ka laulmas ja sinna ka hilinesin sellepärast et ma panin oma Iphoni muusikat. Ja nüüd selgus et ma olen bassi laulja kuigi nii madalaid noote ma välja ikkagi ei võtta. Nüüd ma hakkan sinna vaikselt sisse elama ja ma olen rahul et ma sinna koori ültse läksingi. Kalliga rääkisin täna kuigi harjumattu teised helid on ja seal ei saa profiile panna aga on nupp kus saab hääletuks panna nii et ta on ikkagi suht praktiline. Ja ma olen oma tehinguga rahul nüüd pean ainult arved ilusti ära maksma muud ei midagi.

No comments:

Post a Comment