Sunday 3 April 2011

Pühapäev 03 Aprill

Täna oli mul suht rahulik päev ei teinud mitte midagi erilist lihsalt olin niisama vedelesin poole päevani voodis nagu mulle meeldib. Mis mind imestab et ma ei vaadanud täna nii palju telekat kui eile ju siis ei olnud sealt mitte midagi vaatata. Kalliga rääkisin täna pikkalt nii telefoonis kui ka internettis msn. Mulle nii meeldib temaga rääkida olen nii õnnelik kui temaga saan rääkida ta on mulle ikka nii kallis. Ta rääkis et käis täna Kuresaares poes ta elab Kuresaarest veidi väljas nii et kui nad poodi tahavad minna siis peavad minema Kuresaarde. Ma olen ikka nii loll ei saa mitte kuidagi sellest Iphone lahti see on mul siin peas nii kinni et mida teha seda ma ei tea. Täna näiteks uurisin ma mis see iphone endast kujutab et mis programmid seal on ja kõike muud. Ma tean et ma ei osta seda nii pea alles siis kui see minu praegune mobiil vedru välja viskab või läheb parandamine nii kalliks et parem oleks uus osta. Aga selline loll ma kord juba olen. Pean vaatama millal see meeste kodu siia Ugalasse tuleb et varakult ostan piletid ära et ka Khaled saaks seda vaatata. Mul on ikka tõelised sõbrad kriss,Khaled,Raul ja ega polegi rohkem aga nad on ikka ka tõelised sõbrad. Järgmine aasta on minu juubel ja püüan siis kõik kokku kutsuda Kriss on vist Khaletit näinud aga rauli mitte, Näiteks paneme mingi puhkekeskuse siin Viljandi lähedal kinni koos saunaga või läheme Suure Venna Bubisse aga ma ei tea veel sinna on veel ikka aega. Aga see on kindel et sünnat tahan ma tähistada ikka korralikkult ja pealegi on mul ju ka juubel. Võibolla kutsun ka elamisest kedagi niisama ju pole mõttet ikka tahaks kõik sõbrad kokku kutsuda. Krissi juures sai ka täna käidud kõndisime niisama linnapeal ja kriss rääkis mutkui naistes isgasugusid lollusid. Mul oli vahepeal täitsa piinlik temaga seal linnapeal isegi käija aga mis teha selline ta kord juba on. Käisin ka korra tema juures kodus olime niisama jõime kohvi ja rääkisime niisama juttu.

No comments:

Post a Comment