Sunday 10 April 2011

Pühapäev 10 Aprill

Täna oli muls suht rahulik päem magasin suht hästi, ja seda veel ilma unerohuta. Kuigi jah ärkasin suht varakult ülesse juba kella 05 olin ma juba üleval, vaatasin ühte vene komööteat ja siis kõike muud ka. Hommik mõõdus mul F1 lainel oli teine etapp esikoha hõivas red bulli piloot valitsev maailmameister Sebastjan Vettel. Ta võitis teis etappi järjest ega see tal kerget et tulnud maclaren mersedes pakkus red bullile ikka kõvat konkurentsi. Ja feraarid höiskasid et red Bull ei ole mingi f1 meeskon vaid on joogifirma, kuigi ferrari on hetkel just selles seisus kus nad ei suuda esikoha konkurentsi sekkuda. Mis teha selline see mottosport kord juba on. Kuigi f1 on läinud päris põnevaks sest poksipeatusi peab tegema rohkem sest rehvud kuluvad kiiremini. Ju see oli ka F1 bosside idee et rehvid vähem vastu peaksid ja rohkem boksipeatsi tehakse. Kalli helistas mulle ja ma olen nii õnnelik koos temaga koos olles. Ka tema ei suuda ilma minuta seda ma la tean. Ma armastan teda nii palju et ma ei suuda teda jätta sest ta on mulle nii kallis. Kriss käis täna minu juures sest mul oli veidi tema abi vaja, sest ma ei saanud oma arvutis ühte dvd plaati lahti minu arvuti lihsalt ei loe seda ma ei tea milles asi võib olla pean laskma petsealistil ta üle vaatata aga mul ei ole ressursse selleks. Saaksin ma mingi töökoha siis oleks teine asi aga hetkel ei ole siin Viljandis eriti midagi kuigi ma pean heistama pesueksperti seal vajati akkente pesiat võibolla see töö sobib mulle, kuigi kahtlen, Meelis käis kunagi seal ja rääkis et seal oli ikka päris palju tööd. Suure Aivariga sain ka täna kokku ta helistas mulle ja nii saimegi kokku ta on üpris mõnus kui sa temaga ära harjud ja tema naljad jäävad mullegi külge. Täna maksin ka emt arve ära muuga on kuidas on aga mobiili arve peab olema makstud. Homme lähevad kõik teised arved ka maha ja pangalaen on neist kõige suurem. Võidaks kuskil hunniku raha palju polegi vaja nii umbes 200000 või veidi vähem kuigi hetkel maksame küll ainult intressi kui laenu laen ei vähene kuidagimoodi. Peaksin ka endale mingi panga tegema ja hakkama äri ajama see oleks ju suht korralik ja lollikindel idee. Vaatasin ka täna pileteid mida ma ostsin lähen meeste kodu vaatama ja see on hea vaatasin et nüüd on saal suht välja müüdud 1 reast kuni 6 reani oli täitsa välja müüdud, kui mina piletid ostsin siis oli saal ikka suht tühi mõned üksikud kohad olid välja müüdud.

No comments:

Post a Comment