Monday 4 April 2011

Esmaspäev 04 Aprill

Ma ei tea kuidas ma tänase päeva ültse üle elasin, sest ma praktiliselt ei maganudki öösel olin kella 05 üleval ja magadin mingi 3 pool tundi ja oligi kõik. Ma siiani imestan kuidas ma kokku ei kukkunud. Ma ju pidin täna minema Mallele Appi pilte üless panema. Kuna mul oli aega siis käisin ka singelist läbi ja rääkisin veidi Lindaga ja kurtsin talle oma muret mul ei ole tööd. Ma ei tea jas Matti juurde on mõttet minna sest seal ei teeni ma mitte midagi aga proovida ju siiski võib. Mallega püütsime panna siiski pilte ülesse, ma ronisin redeli peal ülesse ja panin nöörid paikka mille külge me pärast pildid paneme. Peale seda olin ma ikka nii väsinud, eks asi võis olla ka selles et ma praktiliselt ei maganudki täna. Kalli helistas mulle ja me rääkisime, mulle meeldib väga temaga rääkida ja tema häält kuulda. Ja ültse on ta mulle väga kallis, kõige kallim kes mul ültse siin maailmas on. Muidugi on tal minuga raske olnud ma väga loodan et tal on nüüd minuga kergem ma olen palju mõelnud meie suhtele ja kõigele muule ka. Ma olen nii õnnelik koos temaga ma ei kujutaks ilma temata oma elu ettegi. Käisin täna ka laulmas koidu kooris kuigi ma ei taha sinna eriti ninna sest ma ei oska laulda. Alles nüüd saan ma aru kui raske on ikka olla laulja ja veel koorilaulja. Aga pole midagi püüan hakkama saada, ma ei ole see kes kergelt alla annab, ja pealegi on koorilaul minujaoks täiesti uus maa. Aga mis teha elus õppid kõike ja nii ma siis õppingi kuigi jah alles liiga hilja hakkasin õppima. Ma väga loodan et täna öösel ma ikka saan magada kui ei siis ma ei tea mida teha.

No comments:

Post a Comment