Thursday 7 April 2011

Neljapäev 07 Aprill

No täna oli küll mul suhteliselt tihe päev nii et ei saanud isegi hinge tõmmata. Õnneks sain ma täna ilusasti magada, ärkasin kella 07 äratuskella peale ülesse. Tegin ennast korda ajasin habeme ära sõin veidi ja siis hakkasin minema bussipeale. Kui ma Posti tänavale jõutsin siis oli seal ikka nii palju rahvast, ja ma mõtlesin wt kas tõest tulevad kõik meiega Paidesse kaasa. Aga õnneks see nii ei olnud meie buss mahutas vaid 11 inimest ja kõik kohad olid ka hõivatud. Nii et sõit Paide poole võis alata. Paidesse jõudes ootas Malle meid juba ees. Esimese asjana läksime kohvikusse ja mulle see mõtte meeldis, sest kodus ma eriti midagi ei söönud, ja siis sõin seal veidi ja jõin lattet. Kui me Järvamaa Muuseomisse jõutsime kus meie tänane töötuba toimus ootati meid juba seal. Tänase töötua teema olid kõrtest esemete ja punutste valmistamine. Algul rääkiti meile veidi teooriast et milline on hea kõrs ja millist kõrt ültse tasub korjata päris huvitav oli kuulata. Ja siis läksime praktilise osa juurde hakkasime kõrtest punutsi valmistma. Mi.ule tundus rsimene etteantud töö nii raske ja ma ei osanud kohe mitte midagi teha. Kui na vaatasin ka teisi kunstiringi liikmeid ega nemadki eriti aru ei saanud. Üldiselt oli see töö meile keeruline, kuigi juhendaja abiga sain ma selle siiski tehtud. Test tööd me juba enam kaasa ei teinud sest neile ikka tundus see nii võrd keeruline läksime selle asemel muusemisse näitusi vaatama. Mis sa teed kui sa käsitöös nii koba oled ja kohe mitte midagi ei oska. Kolmanda tööga oli nii et juhendajaga proovisin ja püütsin ka selkeks saadaja saingi lõppetasin juba ise nii et kolmas töö tuli mul välja. Aga mõned ei saanud aru kuidas teha nii ma siis püütsin neid öppetada, mina kes olen nii koba käsitöös juhendan veidi teisi see on ikka mitte väike vaid juba suur ine. Nüüd oli meil aeg minna lõunale, lõunale läksime me Järvamaa raamatukokku seal oli üks söökla. Suht head söögid olid kõht sai ilust täis ja hinnad olid ka suht taskukohased. Peale söömist läksime tagadi oma öppe kohta. Ja viimasest tööst mida me tegime ei saanud ikka väga paljud aru ja nii ka minagi ma ei saanud ültse aru mida ma tegema pean. Õnneks ei olnud me seal kaua sest kella 15 pidime me olema Ajakeskuses. Ajakeskus oli tõesti võimas ma olin seal ennem käinud siis ei olnud ta nii võimas siis oli ta lihsalt Paide Vallitorn seal on isegi meie kaks näitust üleval olnud. Nii huvitav oli vaatata meie esivanemaid viikingeid mis olid ka eestis, ja siis veel ka seppad ordud ja mida jõike me seal nägime. Huvitav oli ka okupatsiooni aeg kus nägime rongi ja nimwkirja kes paidest Siberisse viidi päris karm. Ja lõppuks taasiseseisvumine mis oli ka päris huvitav taustaks mängisid isamaalised laulud. Ajakeskusesse peaksin kindlasti tagasi minema seal on ikka nii palju vaatata aga selleks peab olema aega. Nii et ajakeskussese tulen ma kindlasti tagasi kui ilmad soojemaks lähevad. Enne kui ära hakkasime minema käisime kohvikus kalevite kodu seal saime viimast korda kohvi juua ja midagi hammustada. Ma olin ikka nii väsinud kui koju jõutsin aga siis pidin ma ju veel ninema Koidu koori proovi nii et päev venis täna ikka päris pikkaks aga proovi pean ma minema sest muidu ei saa sest laulud on vaja selgeks saada. Mida rohkem ma seal proovis käin seda rohkem ma öppin ja mulle hakkab see koor juba meeldima, kuigi algul ma kartsin et ma ei saa hakkama aga nüüd olen vaikselt ennast koori sisse elanud ja ma olen rahul. Kalliga rääkisin ka täna kuigi mitte palju sest mul oli vahel ikka päris kiire. Aga siiski saime veidi rääkida ja see on ju oluline. Kalli läheb homme Tallinnasse oma perega nii et tal on ka homme suht kiire aga loodame et saame siiski suhelda.

No comments:

Post a Comment