Saturday 2 April 2011

Reede 02 Aprill

Täna oli mul suht rahulik ja igav päev, pean vist arsti juurde minema ma nimelt ei saa öösiti hästi magada. Ma lihsalt ei maga ennast välja. Täna ei teinud ma mitte midagi vaatasin praktiliselt terve päev telekat , mis mulle sugugi ei meeldi. Siis sain ühe meeldiva üllatuse osaliseks, nimelt nägin ma täna enda Emt arvet mis oli eelmise kuuga võrreldes mõni euro isegi väiksem. Ma ise arvasin et tuleb suurem arve sest ma ju kasutasin emt internetti ja siis veel vahetasin oma numbri ära need kõik on tasulised teenused. Aga mus selgus internetti sain ma kasutada testiperjoodil ja ka numbri sain tasuta ära vahetada. See oli ikka väga meeldiv üllatus et kahe teenuseest raha ei võetud. No eks na olen nende klient ka juba 3aastat ja 1 kuu juba olnud ja arved olen ilusti kõik ära maksnud. Nii et ma olen neile olnud küllaltki hea klient ja nad on minupealt ikka teeninud ka. Mina igatahes ei vaheta ona operaatorit mitte kunagi hetkel on mul olnud vist kõige pikkaajalisemad suhted tele2 aga varsti enam mitte ma isegi.ei tea kaua ma tele2 jasytasin. Aga emt ei loobu ma kunagi ja isegi soovitan teistele seda operaatorit, minul on emtga ainult head suhted, kui nad ka selle mobiili kindlustuse teenuse taas välja toovad siis oleks kõik ideaalne. Kalliga rääkisin ka täna suht palju, rääkisime paljudest asjadest ja mis pealmine me ei läinudki tülli ültse me tülitseme suht vähe nüüd mil ma olen aru saanud et ma armastan teda nii väga ja ei suuda mitte kuidagi temast lahkuda. Ta on mulle nii kallis, mul pole kedagi nii kallist olnudki kui tema. Õhtul käisin korra Maxsimas ostsin endale ühe pakki krõpse mis olid suht head, nii vähe kui ma krõpse ostan on nad ikka head. Ma peaksin endale kiiremas korras mingi töö leidma sest muidu ei tule ma omadega välja pean ju maksma pangalaenu intress alles tõusis ega ta nüüd enam alla ei lähe sest euroopa on kriisist toibunud ja majandus hakkab taas kasvama, ja mul on vaja see laen ilusasti ära maksta.

No comments:

Post a Comment