Wednesday 27 April 2011

Kolmapäev 27 Aprill

Täna oli mul suht rahulik päev olin niisama hommikupoolikul. Vaatasin veidi telekat ega ma enam palju telekat ei vaatagi kui vaid siis õhtuti. Mulle meeldib see et ma telekast enam nii palju enam ei sõltu.Muidugi on saateid mida ma vaatan aga ma olen rohkem hakkanud kristlikut televisooni vaatama. Mulle meeldib Life Tv ja nende saated, muidugi võiks olla rohkem eestikeelseid saateid aga kuna televisioon on kallis ja tõlkimine maksab suht palju raha siis on eestikeelsed saated eetris mingi 4 korda päevas erinevatel kelleaegadel. Kui mul võimalus tekkib siis ikka toetan neid ka sest nad ju teevad tänuväärset tööd. Päeval ma magasin sellepärast ei vaadanud ka ühte serjaali mida ma tavaliselt vaatan aga see oli hea. Traama ringi minnes mõtlesin ma et ma jään hiljaks aga õnneks seda ei juhtunud. Me pidime täna ettenduse alguse uuesti tegema ise nii palju kui me meelde on jäänud, võtsin selleks isegi kaamera kaasa et saaksdin filmida ja siis plaadi teha siis on ju kõikidel pilt ju olemas mida ja kuidas teha ja saavad üle vaatata endal on ka siis kindlam. Aga täna tegelesime me näidendi lõppuga lõppuks ometi jõutsime tervik lahenduseni et põhimõtteliselt on nüüd näidend tervik. Ja püüame nüüd selle kõik ära salvestada ja kokku panna. Proove peab tulema tihedamini see on ka arusaadav sest aeg sunnib takka ja meil peab olema kõik valmis. Aga mulle meeldib näitlemine, püütsin leida ka oma laulu mida ma lauan ja selle oma mobiili tõmmata aga ei leidnud. Ainult kus ma leitsin oli Youtube sealt sain selle laulu kätte, meil pole vaja enam ei mingeid cd ega kohukaid pleierieidn piisab sellest kui sul on mobiil ja mälukaart või sisene mälu siis saab kõik korda.Eks see ole ka mugavam, aga mina olen nüüd oma mobiili valikuga rahul kuigi mälu võiks rohkem olla, aga ajab asja ära. Nokia pidi tulema turule aastal 2012 uue windowsi operatsiooni süsteemiga mobiilid. Aga mina arvan seda ja see on vaid minu isiklik arvamus et Nokia ei saa ligilähedale Applile. Kalliga rääkisn täna kuigi vaid nattukene aega aga mulle sellest piisas. Ültse olen ma suht lepplikuks muutunud kalli suhtes. Eks see ole tingitud sellest et ma ei taha teda kaotada, ma ju armastan teda nii väga ja ta on mulle väga kallis. Õhtul kohtusin ma Krissiga rääkisime niisama juttu olimeniisama. Õhtud oli ilus ja nii mõnus oli linnapeal niisama jalutada.

No comments:

Post a Comment