Saturday 16 April 2011

Laupäev 16 Aprill

Täna oli mul suht rahulik päev, hommikul vedelesin poole päevani voodis just nii nagu mulle meeldib. Vaatasin vormelit püütsin ka 3 vabatreeningut aga nägin ainult lõppu sest ma ei ärganud nii vara ülesse kui vaja. Aga kvalifikatsiooni nägin ma algusest lõppuni ja mulle meeldib see et reed Bullidel on korralik masin istumise all. Kuigi ja valitsev f1 maailmameister Sebastjan Vettel on ikka täies hoos eks tal ole istumise all ka hea auto. Temale said vastu Maclaren Mersedese piloodid. Kahju et red pullide teine piloot läks taktigaga alt nimelt tahsid nad saada teise ringi kõvematte rehvidega mis maksis neile kätte. Ja Sebastjan Vettel hõivas juba sel hooajal juba 3 korda essimese positsiooni. Ma väga loodan et Sebastjan Vettel jätkab oma hed hoogu ja tal õnnestub oma tiitlit kaitsta. Aivar tuli täna minule külla me olime niisama rääkisime niisama jõime siidrit mida ta kaasa tõi ja olime lihsalt niisama. Aivar on tore inimene kuigi ennem ei harjunud ma tema naljadega aga nüüd on kõik ok. Tõmbasin oma IPhonile mõned uued mängud ja ültse avastasin et Applil on nii palju aplikatsioone, Nokiaka ei anna IPhoni ültse võrrelda. Ma olen nii rahul et ostsin endale IPhoni muidugi ega see odav lõbu ei ole aga hea asi ei saagi olla odav, kui sa tahad head asja siis pead ka selle eest rohkem maksma kui teiste turul olevate mobiilide eest. Mina olen endale Apple tooted avastanud ja ei tahagi mingit muut tootet enam. Kalliga rääkisin ka täna ta on ikka nii armas ma armastan teda ikka nii väga, ma ei kujutaks elu ette ilma temata. Kriss oli täna maal sest me same eile kokku ja lobisesime veidi ka see oli hea.

No comments:

Post a Comment