Tuesday 5 April 2011

Teisipäev 05 Aprill

Täna oli mul suht tegus päev, vähemalt ma sain täna magada ärkasin suht normaalsel ajal nimelt kell 09.30 ja see on hea et ma magan nüüd korralikult. Hommik algas mul küll suht ilusasti nimelt saatsin ma 2 sõnumid elmari raadiosse ja seal loositi täna välja tehnika maailma aastatellimus ma ei mõelnud sellepeale eriti et ma võidan. Käisime emaga poes Kantriküla A Ja O ja siis Maxsimas kuna mul ei ole selle poe kliendikaarti ja ma käin seal suht palju siis mõtlesin et teeme kaardi ka minule ära sest alati on seal sootuspakkumisi mis on klendikaardi omenikkele. Koju jõudes tabas mind meeldiv üllatus nimelt helistati emale ja õeldi et ma olen võitnud elmari auhinna milleks oli tihnikamaailma aastatellimus ma olin meeldivalt üllatunud ma ei ootanud et ma ültse midagi võita võin. Aga nüüd siis hakkan tehnikamaailma lugema terve aasta ja seda kõike vaid 2 euro eest sest just nii palju läksid smssid maksma. Kui Singelisse läksin läksin veel Maxsimast läbi vormistasin oma kaardi ära ja siis veel ka ostsin ühed väikesed odavad kõrvaklappid, ja ma sain 20% soodustust ka et ma selle kaardi tegin. Singelisse minna käisin ka pandimajast läbi et mõtlesin et ei tea kui palju nad minu mobiili eest pakkuvad. Mobiil on alles 5 kuud vana ja karantii ja kõik on olemas ja kujutad ette nad ei pakkunud rohkem kui vaid 200 euri nad ei tahnud isegi 200 euri ka pakkuda aga jah nii odav on siis minu mobiil. Uuena ta maksab mingi 490 euri ja 5 kuud vana mobiili eest saab vaid 200 euri see ei ole enam sugugi normaalne. Singelis hakkasin ma tegema mingid töö teste mis ei olnud sugugi kerged praktilised ülesanded nagu kruvide keeramine ja väljavõttmine ja siis veel ka täppis tööd nimelt mingid kontuure vedanud mingile mantlile mis mulle ka eriti hästi välja ei tulnud. Katta tunnis on meil koguaeg lõbus tunni alguses pidasime vaikselt Katta sünnipäeva. Ja meie truppiga liitus Madis, Madisega olime ka alguses arvestanud aga siis ei olnud teda sest ta oli tööl. Aga jah Hurmat ka ei olnud täna meie proovis nii et me pidime ilma temata kuidagi hakkama saada. Peale näite proovi läksin ma emtsse ja uurisin ikka hetkel oma südame teemat Iphone4 ja tahsin ka teada seda et kas ma saan järelmaksu leppingu ennetähtaegselt lõppetada saan hetkel on mul järelmaksu jääk veidi üle 300 euri nii et ma ikkagi ei saa seda mobiili endale lubada. Kui mul oleks vaba 300 euri siis võbolla tuleks asi kõne alla. Krissiga sain ka täna kokku ja ta maksis mulle väikese laenu tagasi. Läksime linnapeale ja kriss maksis oma emt arve ära ja mulle tekkis uus mõtte et ostaks Iphone 3GS aga seda mulle ei soovitatud Iphone 4 pidi parem olema ta pidi võimsam protsessor olema nii et Iphone 4 on ikka parem. Aga miks ma pean ültse seda Iphone 4 ostma ju siis tahan midagi uut kogeda. Mul on ju olnud vaid nokia mobiilid ja teistega erilisi kogemusi ei ole. Ma ei taha ka endale uusi kohustusi võtta.

No comments: