Saturday 23 April 2011

Reede 22 Aprill

Täna ma tõusin ülesse hea tujuga, kuigi täna oli ka mul ees tööpäev aga see tööpäev oli meeldiv mulle meeldib ju laulda. Tegin ettevalmistusi tänaseks laululaagriks sõin korralikult hommikust sest tühja kõhuga ei tahnud ma sinna minna. Pappa kes elab meie seksioonis temaga vist käimegi aimult siin majas läbi, käis täna meie juures tal nilelt läks uks lukku ja võtti jäi sisse nii et ta ei saanud enam sisse. Nii ta helistaski meie juurest päästeametisse ja siis lukkuabisse. Aga meil siin Viljandis ei ole ju mitte mingit firmat kes tegeleks sellise borobleemiga koguaeg. Helistasime lukkuabisse aga nad olid Tallinnas ja Viljandis ei olnud neil mitte kedagi. Siis jäi üle loota vaid Päästeametile. Kui me hakkasime ära minema siis tuli ka päästeamet pappale appi. Me ootasime autod millega Kalmetule saada ja siis nägime kui päästeamet juba ära läks ju nad siis said asja korda. Kalmetule jõudes oli Meie koorijuht juba seal ja ootas meind ja siis palus meil minna sööma. Ma ei söönud eriti midagi algul sest kodus olin juba kõhu täis söönud ja olin lihsalt niisama. Võtsin endale noote mida mul ei olnud ja siis hakkas meie laululaager pihta. Meiega koos oli Ka Kalmetu Vilistlaste Kammerkoor nii et meie laululaagrist võttis osa peale koidu koori veel Kalmetu koor. Oli väga huvitav laulsime palju tegime tööd ja mulle see meeldis kuigi ega ma veel eriti hästi kõike laule veel ei oska aga küll ajapikku need ka selgeks saavad mull oli nii hea seal olla me olime nagu üks suur pere sain ka oma koori meestega natukene lähemalt tuttavaks nad on ikka väga lahedad. Kella 15.00 oli planeeritut väikene kontsert mida me täna õppisime need laulud olid enamasti seal. Kontsert kerstis kella 16.30 siis võtsime tükki torti ja sõitsime tagasi Viljandi poole. Käisime Maxsimast läbi et süüa koju osta. Kodu jõudes olin ma vedi väsinud aga heas mõttes sest ma tõesti nautisin ikat hetke mil ma seal laululaagris olin. Kalliga rääkisin ka täna nii palju kui sain ega ma proovide ajast ei saanud eriti mobiili vastu võtta vaid siis kui meil väike paus oli siis helistasi temale. Õhtul vaatasin ka head filmi mida ma polnud juba ammu näinud see film oli Jeesuse Kristuse elust. Ja mind liikutas see film väga nii et ma pean rohkem Lif tv vaatama. Ja tõesti mulle meeldis see film pani mind elu üle järele mõttlema et see elu mida ma olen elanud seda olen ma valesti teinud. Ma olen olnud maailma ori olen elndale igasuguseid asju lubanud aga oma hinge eest hoolitsemise olen ma jätnud tahaplaanile. See film pani mind tõsiselt järelemõttlema mida ma siit elult tahan elu ei ole ju ainult asjade korjamiseks ja enda elu mugavaks tegemiseks nii et jah ma tõesti loodan et saan elada head elu koos jumalaga. Ma ei hakka mõtlema enam asjadele sest neid on mul juba küll ma tahaksin minna kui see on ka jumala soov Iisreali pühale maale ja näha neid paiku kus jeesus oma imedegusi tegi. Nii et kunagi ei ole hilja põõrduda.

No comments:

Post a Comment