Wednesday 6 April 2011

Kolmapäev 06 Aprill

Täna ma jälle olin praktilisel öö läbi ülevak magama läkin alles 05 hommikul. Mul on une resiim täitsa sassis. Ma magasin mingi 3 tundi ja sii tõusin taas ülesse ja hakkasin tegutsema. Ma tegin täna hommiku poole ühe suure nvea nimelt tahsin ma ikka Iphone 4 endale ma ei tea mis valu mul selle Iphoniga on ju siis on see minul kinnisidee. Proosisin ühest veebikaubamajast omale Iphone 4 tellida koos liisi järelmaksuga. Tegingi taotluse ära ja jäin vastust ootama. Käisin ka töötukassas ja sealt sain kontaktid akentepesija kohta ma ei tea kas see töö mulle sobib sest pean ju kõrgustes olema ja ma ei tea kuidas see minule mõjub. Üks asi on redeliga kuskile üless ronida teine asi korvtõstukis ja aknaid pesta. Kuigi jah see pesuekspert on selline firma kus on tööd väga palju ja palka ei taheta eriti maksta. Peale töötukassat läksin ma kunstinäituse avamisele Inkerisse. Meie keldristuudeo sai 15 aastat vanaks ja sellepärast oligi meil väike näitus üless pandud. Oli väga tore. Helistasin ka oma arstile ma lähen reedel hommikupoole tema juurde võibolla kirjutab mingid rohud või pean ma haiglasse jääma. Koju jõudes ootasin ma vastus kas ma saan selle Iphone 4 või mitte hakkasin ka oma postkasti vaatama ja siis selgus et nad tahsid ka minu 6 kuu konto väljavõttet. No siis oli mul küll selge et ma ei saa seda Iphone 4 sest mul on juba liiga palju kohustusi. Aga sain suhelda veebipoe teenindajaga ja küsisin ka Iphon 4 kohta ja ta on tõesti väga hea mobiil nii et seda tasub osta. Aga nüüd ostan mobiili alles siis kui mu enda N8 otsad annab. Mõnesmõttes on see hea et ma seda mobiili ei saanud sest ma ei taha endale üle jõu käivaid makse. Muidu ma oleks enda mobiili pandikasse viinud ja oleks saanud vaid 200 euri ja selle rahaga oleks ma maksnud oma mobiili järelmaksu ära oleks tahnud seda kustutada. Kalliga ka rääkisin, meil oli täna väikene arusaamatus nimelt Kalli tahtis minna Tallinnasse ja siis ei tea ta ka veel kas ta läheb või mite. Ta muutab oma otsuseid väga tihti temaga on väga raske, aga ma siiski olen temaga juba harjunud

No comments:

Post a Comment