Thursday 21 April 2011

Neljapäev 21 Aprill

Täna oli mul suht raske ja keeruline päev, asi oli nimelts selles et ma ei suutnud sinna tööle minna sest olin olnud praktiliselt terve öö üleval. Ema tuli hommikul mund äratama ja ma rääkisin temale et ma ei suuda minna sest olin öö otsa üleval. Temale muidugi see ei meeldinud aga mis teha ma poleks ju.saanud sel mitte midagi teha..Ema oli minu peale terve päev pahane eks see oli ka keeruline, ma ju oleksin läinud sinna tõöle aga must ei oleks ju seal täna asja ilnud. Tahsin Malle juurde kunstiringi minna see rahustab hästi aga see jäi ära kunstiring ja selle asemel rääkisin ma Khalediga mis oli ka hea. Kalli helistas mulle ja nii ma rahunesingi maha. Kuigi jah kui kalli mulle helistab olen ma alati rahulik. Koju jõudes oli olukord praktiliselt sama ema ei rääkinud minuga ja ega ma ise ka eriti temaga räägida ei tahnud. Oleks Kalli siin oleks kõik hoopis teisiti, Käiksime linnapeal jalutamas, rannas, lossimägedes. Ta on mulle ikka nii kallis, ma ei taha temas kunagi lahkuda. Kuigi täna tuli taas üle pikka aja esimene tüli. Ma ei tea miks ma ei suuda seda mõista et tal on oma elu, ma wi taha teda kettis hoida, ma sooviksin et ta oleks õnnelik, et ta tunneks elust rõõmu. Aga kui ma teda koguaeg keelan ja me pidevalt tülitseme siis jättab ta mu varsti maha. Vot selle asjaga pean ma veel endaga tegelema. Homme aiis on meil laululaager nii et mul on ka suht tihe kraafik, aga mulle meeldib vähemalt saan twgeleda sellega mis mulle meeldib ja mida auudan nautida.

No comments:

Post a Comment