Wednesday 25 May 2011

Kolmapäev 25 Mai

Täna oli mul suht rahulik päev,ei teinud mitte midagi erilist käisime emaga linnas poodides Seat tal oli vaja osta endale söögiasju ta hakkab sünnipäeva asju tegema. Aino tuli ka täna meile külla kuigi me ei oodanud teda. Oli päris lahe olemine meil siin, Aino ei käi tihti meie juures aga nüüd tuleb ka reedel sest siis lähevad nad emaga Suurde venda Vello Orumetsa kuulama õige jah ema mutkui istub muidu kodus ja väljas ta eriti ei käi. Ega minagi parem ole ma jäin ka harva väljas või kuskil üritustel või kontsertidel. Tellisin ELIONIST endale uue cd seadme USB ühendusega sest minu arvuti meediaseade ei tööta korralikult nüüd siis saan korraliku meediaseadme. Kalliga rääkisin ka täna kuigi jah ma püüan teda mõista ja temast aru saada aga ma ei tea mis mul viga on ma ju armastan teda, kuigi hetkel ma ei tea seda kas ma teda ikka armastan enam. Ma lihsalt ei suuda enam me helistame räägime vahest arvutis aga see on ka kõik ma ei tea kas sellist suhet ma ültse tahan. Sain ka teada täna seda et Aino lapselaps Liisu ütles et mul pole väga vigagi, kui ma vaid nii paks ei oleks. Tõesti ma olen ise ka mõelnud sellele et peaksin rohkem enda eest hoolt kandma sest ega see mulle ja ei meeldi et ma nii paks olen. Aga selline ma juba olen mis teha lahendus on see et ma ei vaataks nii palju enam telekat ja teeksin sporti nii palju kui suudan. Nii et mul on siis nüüd uus eesmärk viia end vormi ja tegeleda spordiga.

No comments:

Post a Comment