Tuesday 24 May 2011

Teisipäev 24 Mai

Täna ma ärkasin ikka väga vara, ema polnud veel töölegi läinud lõppedes oma hommikusööki. Et ma nii vara ärkab on vist tingitud sellest et ma ei võtta enam unerohtu, sest ma ei taha nii palju Roger võtta hetkel võetav veel vererõhk rohtu sest see on liiga kõrge. Lugesin ajalehti ja siis hakkasin tegutsema sest mul oli vaja kindlustus paberid ära viia. Sain teada ja seda et ma ei saa nii palju päevaraha nagu ma panin kindlustusse aga see on vist tingitud sellest et ma ei käi enam tööl eks need kindlustus seltsis peavad ka vaatama kuidas oma kliente paremini teenindada. Nüüd on mul päevarahaks
Mingi 6 euri hea et ma niipaljugi saan. Sava kindlustuse klient olen ma juba aastaid ja mul on salva kindlustusega vaid head suhted. Peale seda läksin linnapeale niisama vaatama, Aga siis hakkas mind jälle huvitama iPad 2 mul oli ju tahvel arvuti aga seda ma eriti ei kasutanud aga mis teha selline ma kord olen tahan kõike ja kohe ei mõtle mida ma teen ja milliseid kohustusi endale võttan aga õnneks ma ei saanud iPad2 ei EMT ega ka ELIONIST mis oli hea. Pean õppima korralikult mõtlema ja arutama mida mul on vaja mida mitte. Käisin ka pensioni ametis uurimas et kas minu pension on juba uuenrarud aga ei olnud neil neil sellekohta infot õeldi et ootaku ma veel võibolla tuleb kuu lõppu poole loodan et pension siiski saab uuentatud. Läksin tagasi koju puhkasin veidikene et siis taas minna linna näiteringi proovi. Proovi jõudes oli ainult Katrin seal teisi ei olnud veel Market olla Panka läinud raha vahetama ma arvasin et täna ei tule proovist mitte midagi välja sest meid ei olnud ju seal peale minu ja katrini. Aga lõppuks tulid ka teised kohale nii et saime siiski proovi teha kuigi ainult tunni aga hea seegi sest meil on järel vaid üks proov ja reede juba on esiettendus nii et peame andma endast parima. Koju jõutsin ma veidi enne kella 18 nii et mul oli suhteliselt tegus päev. Neljapäeval pean peale hambaarst juures käimist kohe proovi minema nii et neljapäeval tuleb mul suht tihe. Kalliga rääkisin täna me läksime veidi tülli meil tekkisid väikesed erimeelsused nimel kalli tahab sõbrannale oma mobiili laenata et ta saaks muusikat kuulata. Aga mulle see eriti ei meeldinud, igal inimesel olgu omad asjad aga kalli ei saa sellest aru. Ma annan temale vabad käed õigupoolest on ju see tema tekstiil siis võib ta teha sellega mida tahab , ma pean lihsalt sellega leppima kuigi kerge ei saa see olema.

No comments:

Post a Comment